![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im blot undrende wat slags at komme til min nye comp. Jeg planlægger at gøre en masse online spil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 100 er stort set standard i dag.
1000 er forholdsvis nye og så vidt jeg ved mest bredbånd er langsommere end det, så vil det ikke gøre nogen forskel på et normalt netværk. Som bredbånd bliver hurtigere og hurtigere netudstyr vil blive nødvendig. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| hvad med for onlinespil? does it T1 + internet hurtigere? |
|
| |||
| |||
| Nej, din internet er kun lige så hurtigt som din internetforbindelse. Under et netværk hastighed x10 du bredbånd hastighed vil gøre nogen forskel overhovedet. |
|
| |||
| |||
| okay, så hjælper det ikke gaming eller normale hastigheder sin 30 $ mere end 10/100 er det det værd |
|
| |||
| |||
| Det kommer an på, hvis du har planer om at få en hurtigere internetforbindelse helst hurtigt du kan lige så godt få opgraderingen. Ellers ville jeg bare stick med 10/100, vil du gøre bøde på de fleste spil, hvis du har en god forbindelse til start. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| og jeg vil anbefale en 100 fordi jeg bruger ofte en 10 net hub, og jeg har fundet det er bedre at få en 100 eller en 1000 en.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er forskellen mellem RJ45, RJ11 og RJ12? | ken979 | General Hardware Chat | 1 | 11 November 2009 06:35 |
| SDHC (Secure Digital High Capacity) Klasse 4 Vs. Klasse 6 - Hvad er forskellen? | cheesepuff | Drives & flytbare medier | 1 | 1 september 2009 09:43 |
| Hvad er forskellen mellem disse to? (Bundkort) | sparx151 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 10 marts 2009 16:09 |
| Hvad er forskellen mellem Windows Vista 32bit og 64bit? | hitman0042 | Windows-operativsystemer | 2 | 24 november 2008 01:14 |
| Hvad er forskellen mellem OEM and Non OEM OS | thingie2 | Windows-operativsystemer | 2 | 15 april 2008 13:16 |
| Thread Tools | |
| |