![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Im undrar vad slag för att få till min nya comp. Jag planerar att göra en hel del online gaming |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 100 är ganska mycket standard idag.
1000 är ganska nya och såvitt jag vet mest bredband är långsammare än det så kommer det inte att göra någon skillnad på ett vanligt nätverk. När bredband blir snabbare och snabbare nätutrustning kommer att behövas. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| vad händer för onlinespel? does it T1 + internet snabbare? |
|
| |||
| |||
| Nej, din Internet är bara så snabbt som din Internet-anslutning. Med ett nätverk hastighet x10 du bredband hastighet kommer att göra någon skillnad alls. |
|
| |||
| |||
| okej så det hjälper inte spel eller normala hastigheter sina 30 $ mer än 10/100 är det värt det |
|
| |||
| |||
| Det beror på om du planerar på att få ett snabbare Internet-anslutning som helst snart du kan lika gärna få uppgraderingen. Annars skulle jag bara hålla fast vid det 10/100 du göra fint på de flesta spel om du har en bra anslutning till start. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle rekommendera en 100 eftersom jag ofta använder en 10 nätverkshubben och jag tycker att det är bättre att få en 100 eller en 1000 en.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vad skillnaden mellan, RJ45, RJ11 och RJ12? | ken979 | General Hardware Chat | 1 | 11 november 2009 06:35 |
| SDHC (Secure Digital High Capacity) Klass 4 Vs. Klass 6 - Vad är skillnaden? | cheesepuff | Drives & Removable Media | 1 | 1 september 2009 09:43 |
| Vad skillnaden mellan dessa två? (Moderkort) | sparx151 | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 10 mars 2009 16:09 |
| Vad är skillnaden mellan Windows Vista 32bit och 64bit? | hitman0042 | Windows-operativsystem | 2 | 24 november 2008 01:14 |
| Vad är skillnaden mellan OEM och icke OEM OS | thingie2 | Windows-operativsystem | 2 | 15 april 2008 13:16 |
| Thread Tools | |
| |