![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| i pian aloittaa Hons. määrin tietenkin verkottumisen yksi decurity, haluaisin tietää, onko siellä jälleen yksi hyvä resursseja verkon että voisin käyttää piristyvän hieman taitojen kanssa verkottuminen. Olen käyttänyt xp kaikkialla i langattoman reitittimen perustaa yksinkertainen jakaminen kansioita ja tulostimen jakamisen. kiitos etukäteen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on outo käsite, mutta olen varma, tiedätkö miksi et tee sitä. Verkot ja turvallisuus ovat käyttöjärjestelmän ja laitteen riippuvaisia tällaisen valtavan paljon, että jotain oppia yhdessä ympäristö on vaikea siirtää tiedon toiseen. Ihmiset ovat yleensä erikoistuneet Microsoftin sertifioitu tai Novell sertifioitu tai jopa näinä päivinä, linux-sertifioitu. Se on pikemminkin jatkuva koulutus pätevyys ongelma kuin kunnioittaa määrin erikoisala. Haluan kuitenkin sanoa, että aseman yhteensä tietämättömyydestä ja olen tietysti väärin, koska et tee sitä.
Mielestäni olin lukenut http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Internet ja sivuliikkeille pitkin turvallisuusnäkökohdat löydät niitä. Koko asia on noin verkottumista, tietenkin, mutta jos saat tuntuman siitä, miten se kehitetään joudut perusvaluutta lisätä. Työ pois sivuttain, jatka takaisin, jos olet haarautuvaketjuiset pois, löydät siellä on paljon siellä. Discussing se lanka tässä olisi saatettava muiden näkökulmasta liian. My System: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luulin, että Cisco kurssit olivat melko tavanomaisia Networking kursseja?
|
| |||
| |||
| Ehkä Cisco on yliopiston kunnianosoitus määrin tietenkin verkottumisen ja turvallisuutta Isossa-Britanniassa, mikään ei hämmästytä minua enää. Kun olin poika haluat vain saada Certified kuin ammatillista pätevyyttä, mutta se halua olla melko merkityksetön vuonna akateeminen asettaminen ja se vie paljon vähemmän kuin kolme vuotta. |
|
| |||
| |||
| Otin Cisco Networking kursseja, ja vaikka olen samaa mieltä, että perustetaan verkottumista vaihtelee suuresti OS käyttöjärjestelmätason, että Cisco ohjelma (ainakin yhden otin) keskityttiin alemman tason laitteisto-ja verkostoitumisajatusta anyways (kuten fyysinen, data-yhteys ja verkon kerrokset: keskittimet, kytkimet ja reitittimet, respectively). Teimme käyttää Windows NT kun olimme kanssa työskentelypaikoilla itse, mutta ainakin se on hyvä paikka aloittaa. Paljon siitä, mitä olen oppinut oli tekemistä vaatimuksista ja mitä tapahtuu välillä tietokoneiden sijaan siitä, mitä tapahtuu tietokoneet itse. Anyways, kurssi info on teknisesti omistama Cisco, enkä usko, saa käyttää sitä (oikeudellisesti) ilman ilmoittautumalla yksi niiden kursseja, mutta tiedän, voit saada yksi miljoona kirjoja saatavilla, jotka on suunniteltu auttamaan voit tutkia varten CCNA-tutkintoon. EU: n "tutteja" yksi on todella hyvä, että on yksi, joka on siitä, että hän on valmis ottamaan cisco tutkinnon 30 päivää (en muista mikä nimike on, ja olen vain osittain varma että se on 30 päivää ... mutta i Olen varma, että jos olet etsinyt sitä verkossa, voit löytää sellainen, että olen puhumme) ja voit myös saada virallista cisco teksti kirjan, joka luultavasti kustannukset hyvä 200 dollaria, mutta se on käytännössä bible kaikista asioita cisco verkottumista. Ja muuten, jos olet huolestunut siitä, että opiskelemalla Cisco tavaraa, sinun vain voi käyttää Ciscon laitteet, ei hätää. Kurssi perustuu teollisuuden laajuiset standardit useimmat sen sisältöön, ja nämä standardit / laitteet / komennot, jotka ovat Cisco proprietary ovat selvästi merkitty sellaisenaan, eikä monia niistä. Suurin osa käsitteitä opetetaan käytetään johdonmukaisesti koko teollisuudelle. Joka tapauksessa, tämä olisi varmasti hyvä paikka saada alkoi oppia verkottumista (vaikka tosin tämä kurssi ei käsitellä erittäin harvaan turvallisuuteen kaikki Muistan noin turvallisuus on reititin salasanoja, access control lists ja NAT) |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Itse asiassa se oli ja itse asiassa ne ovat, mutta OP yrittää valmistautua aloittamalla kunnioittaa tutkinto verkottumista ja turvallisuus - se on pitkä matka eri yrittävät saada työtä. |