mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Windows nægter at konfigurere trådløse kort til nettet

Reply

Thread Tools
Old 27 august 2008, 10:07
Donor-Gruppen

Hej

Jeg har fået en forholdsvis lav spec Toshiba SP4600 laptop (797 MHz, 256 MB RAM, Win XP OS), at jeg forsøger at se, om jeg kan få adgang til internettet via mit trådløse netværk. Jeg købte en standard trådløse kort bus (TP-Link -2.4GHz-802.11g/b-54Mbps), der passer fint i PCMCIA-slot. Så laptop sagt det fundet ny hardware og bad mig om at sætte cd-rom'en i, og som indeholder de drivere osv. Det lastes alt fint, men da jeg spurgte den check til netværk (gik til netværksforbindelser i kontrolpanelet), der var problemet; det sagde Windows kan ikke konfigurere den trådløse forbindelse, eller sådan noget - i grunden, kunne det ikke opdage noget, selv om der var lifghts Blink til og fra på kortet, så det var der fik magten osv.

Min mistanke er spec for denne laptop er for lav, og at dette kan være grunden til vinduer cant konfigurere det?? Det gjorde ikke har et problem med det software atleast og magt skulle kortet. Jeg tænkte på, hvis nogen havde nogen tanker??

tak (igen!)

Dean
Old 27 august 2008, 12:14
Donor-Gruppen

sin ok - sorteret det mig selv.

brugte vinduer nul konfiguration facilitet ved at skrive services.msc i starte menuen og trykke køre.

hjælper, hvis jeg læser betjeningsvejledningen!
Old 27 august 2008, 12:15
Donor-Gruppen

Jeg mente trådløs nul konfiguration facilitet!
Old 5. sep 2008, 12:41
Donor-Gruppen

Jeg har problemer med den trådløse kort, der er tilsluttet via en af de PCMCIA slots på min Dell laptop. Hver gang jeg starter op den laptop jeg er nødt til at manuelt få det trådløse kort til at finde nettet ved at gå til nettet ejendomme, klikke på den trådløse forbindelse fanen og klikke på feltet for at fortælle Windows til at konfigurere den netværksforbindelse, som det gør fint. Det gør ikke synes at gemme konfigurationen ved næste opstart, og så jeg er nødt til at gentage denne procedure igen hver gang. Andre bærbare jeg har modtaget, er bøde, og det finder netværket ikke noget problem på start op (også har samme kort!). Blot undrede sig, hvordan du konfigurerer den bærbare computer til automatisk at finde netværk? Det er tilsyneladende indstillet på at finde netværket automatisk anyway!

tak
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.