vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Windows kieltäytyy määrittää langattoman kortin verkko -

Reply

Thread Tools
Old 27 elokuu 2008, 10:07
Rahoittajien ryhmän

Hei

Olen saanut melko vähän spec Toshiba SP4600 kannettava tietokone (797 MHz, 256 Mt RAM, Win XP, OS), että olen yrittänyt nähdä, jos voin käyttää Internetin kautta minun langattomaan verkkoon. Ostin standardin langattoman kortin bussi (TP-Link -2.4GHz-802.11g/b-54Mbps), joka sopii sakon PCMCIA korttipaikka. Joten kannettava sanoi, että se löytyi uusia laitteita ja pyysi minua ottamaan CD-levyn, joka sisältää ajurit jne. ladattu kaikkea hienoa mutta kun kysyin se tarkistaa verkot (meni verkkoyhteydet Ohjauspaneelin), että oli ongelma; sanottavan ikkunoita ei voi määrittää langattoman yhteyden tai jotain - oikeastaan se ei voinut havaita mitään vaikka oli lifghts Silmäniskut päälle ja pois kortin niin se sai valtaa jne.

Oma epäilys on spec tässä kannettava tietokone on liian alhainen ja että tämä voi olla miksi windows cant määrittää sen? Se didnt on ongelmia ohjelmiston atleast ja teho oli menossa kortin. Mietin jos joku ollut mitään ajatuksia?

kiitos (again!)

Dean
Old 27 elokuu 2008, 12:14
Rahoittajien ryhmän

sen ok - LAJITTELE sen itse.

käytettävien ikkunoiden Zero Configuration laitos kirjoittamalla services.msc ja käynnistysvaiheen valikko ja tehokkaan aikavälillä.

auttaa, jos luin ohjekirjasta!
Old 27 elokuu 2008, 12:15
Rahoittajien ryhmän

Tarkoitin Wireless Zero Configuration facility!
Old 5. Sep 2008, 12:41
Rahoittajien ryhmän

Minulla on ongelmia langattoman kortin, joka on kytketty yksi PCMCIA-korttipaikkaa minun dell laptop. Everytime I käynnistää tietokone olen manuaalisesti saada langattoman kortin löytää verkon menemällä verkko-ominaisuudet, klikkaamalla langattoman yhteyden välilehti ja valintaruutu kertoa ikkunat määrittää verkkoyhteyden, joita sillä ei sakkoa. Se doesnt näyttävät tallentaa asetukset, että seuraavassa käynnisty, joten minun täytyy toistaa tämän menettelyn uudelleen aina. Muu kannettava tietokone Minulla on hyvä ja se katsoo, että verkko ei ole ongelma käynnisty (myös on sama kortti!). Just ihmetellyt kuinka voit määrittää kannettavan tietokoneen automaattisesti löytää verkon? Se on oletettavasti asettaa löytää verkon automaattisesti joka tapauksessa!

kiitos
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.