mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Windows weigert voor het configureren van draadloze kaart naar

Reply

Thread Tools
Old 27 augustus 2008, 10:07
Donor Groep

Default Windows weigert voor het configureren van draadloze kaart naar

Hoi

Ik heb een vrij lage spec Toshiba SP4600 laptop (797 MHz, 256 MB RAM, Windows XP of OS) dat ik probeer te kijken of ik toegang tot het internet via mijn draadloze netwerk. Ik kocht een standaard draadloze kaart bus (TP-Link -2.4GHz-802.11g/b-54Mbps) dat past prima in de PCMCIA-sleuf. Dus de laptop zei hij nieuwe hardware gevonden en vroeg mij om de cd-rom in, met de stuurprogramma's enz. Het geladen alles goed, maar toen ik vroeg het controleren op netwerken (naar netwerkverbindingen in control panel) dat was het probleem; hij zei ramen konden niet configureren van de draadloze verbinding of iets - in principe, maar kon niet detecteren iets hoewel er lifghts knipogende aan-en uitzetten op de kaart dus het werd ontvangen macht enz.

Mijn vermoeden is de spec voor deze laptop te laag is en dat dit kan worden waarom windows cant configureren? Het didnt heb een probleem met de software atleast en macht ging de kaart. Ik vroeg me af of iemand enig gedachten?

thanks (again!)

Decaan
Old 27 augustus 2008, 12:14
Donor Groep

zijn ok - gesorteerd zelf.

gebruikt de Windows Zero Configuration-faciliteit door services.msc in het start menu en raken lopen.

helpt het als ik lees de gebruiksaanwijzing!
Old 27 augustus 2008, 12:15
Donor Groep

Ik bedoel Wireless Zero Configuration-faciliteit!
Old 5e sep 2008, 12:41
Donor Groep

Ik heb problemen met de draadloze netwerkkaart die is verbonden via een van de PCMCIA slots op mijn Dell laptop. Everytime I start de laptop heb ik handmatig krijg de draadloze kaart te vinden van het netwerk door naar het netwerk eigenschappen, te klikken op de draadloze verbinding tabblad en klik op het vak te vertellen vensters voor het configureren van de netwerk-verbinding, die het doet goed. Het doesnt lijken om de configuratie te bewaren bij de volgende start en zo heb ik herhaal deze procedure telkens opnieuw. Andere laptop ik heb is prima en hij vindt het netwerk geen enkel probleem op starten (heeft ook dezelfde kaart!). Vroeg me af hoe je de laptop automatisch vinden netwerk? Het is zogezegd ingesteld om het netwerk automatisch toch!

bedankt
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Unable to configure Belkin draadloze router uitvinder Netwerken, modems & VoIP 1 De 7 juni 2009 03:27
Draadloos Problemen - "Windows kan niet configureren deze draadloze verbinding" pmcg03 Netwerken, modems & VoIP 1 28 mei 2009 02:48
I Need Windows Xp Drivers voor mijn Realtek RTL8101 Network Card dr. vlek Multimedia & Codecs 3 12 feb 2009 10:44
Kan netwerkadapterkaart worden problemen met het aansluiten van desktop naar draadloze? Samantha0101 Netwerken, modems & VoIP 3 25 nov 2008 11:15
Uni Draadloos Netwerk werkt niet met desktop - geen netwerk adres Samantha0101 Netwerken, modems & VoIP 7 16 okt 2008 07:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.