![]() |
|
| |||
| |||
| Nå købt et modem til en PC, som er under alle nye XP etc installation og ved installation af drivere til en RoHS conexant 56k faxmodem vinduerne advarselskilt dukker op med at sige, at denne enhed isnt anerkendt af Microsoft etc etc selvom datoen på førerne 2006. Kunne det være fordi jeg er nødt til at opdatere min XP er da det er en ny installation og disken er en grundlæggende SP2 og har ikke været online endnu for eventuelle opdateringer ?????? Jeg troede, at jeg hellere vente på svaret, før finnishing off installere modemdrivere Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installere dem alligevel, at de fleste bilister ikke er digitalt signeret.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista ... Windows cant se mit modem | megabyte | Windows-operativsystemer | 2 | 8. maj 2008 04:18 |
| Tilslutning kabelforbundet modem til trådløse acces point / modem? Hjælp venligst | DKOli | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 26th Dec 2007 08:51 |
| Drej min Windows XP og USB-kabel modem til en router? | general_ya | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 21. mar 2007 04:15 |
| Modem problem - DSL-modem siger trådløse og lyset er ikke aktiveret | miozaosder | General Hardware Chat | 2 | 18 marts 2007 08:11 |
| Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / router + USB-adapter | drilleri | General Hardware Chat | 1 | 5 oktober 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |