![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No osti modeemina tietokoneen joka ottaa kaikki uudet XP jne. asennus ja asennettaessa kuljettajien on RoHS conexant 56k faksimodeemi ikkunat varoitus pitää tulossa sanomalla, että tämän laitteen isnt tunnustetaan Microsoftin etc etc vaikka päivämäärää kuljettajia 2006. Voisiko tämä johtua siitä, että minun täytyy päivittää minun XP on kuin se on uusi asennus ja levyn on perusedellytys SP2 ja havent ollut linja vielä päivityksiä ?????? Luulin, että minulla on parempi odottaa vastaustanne ennen finnishing pois asentamalla modeemiohjaimet Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Asentaa ne joka tapauksessa, että useimmat kuljettajat eivät ole digitaalisesti allekirjoitettu.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vista ... Windows kallistuksen nähdä modeemi | megatavu | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 8. toukokuuta 2008 04:18 |
| Connecting wired modeemi langattomaan acces piste / modeemi? Ohje please | DKOli | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 26. Joulukuu 2007 08:51 |
| Käänny Windows XP ja USB-kaapeli modeemin osaksi reititin? | general_ya | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 21. Maaliskuu 2007 04:15 |
| Modeemi ongelma - DSL-modeemi sanoo langattomien ja valo ei ole kytketty | miozaosder | Rautatavaran Chat | 2 | 18th Mar 2007 08:11 |
| Modeemi / reititin - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB-sovitin | pilailu | Rautatavaran Chat | 1 | 5. Lokakuu 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |