![]() |
|
| |||
| |||
| Vel kjøpte modem for en PC som er å ha alle nye XP osv. installasjon og når du installerer driverne for en ROHS conexant 56k faksmodemet vinduene advarsel logge holder kommer opp som sier at denne enheten isnt anerkjent av Microsoft osv. osv. selv om datoen på driverne er 2006. Kan dette være fordi jeg må oppdatere min XP blir som det er en ny installasjon og platen er en grunnleggende SP2 og har ikke vært på linje, men for noen oppdateringer ?????? Jeg trodde jeg hadde bedre vente på ditt svar før finnishing off installere modemdrivere Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installere dem likevel, de fleste driverne ikke er digitalt signert.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vista ... Windows skrånende se modemet | megabyte | Windows-operativsystemer | 2 | 8 mai 2008 04:18 |
| Connecting kabeltilkoblede modem til trådløse acces punkt / modem? Hjelp kan du | DKOli | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 26 desember 2007 08:51 |
| Slå Windows XP og USB-kabel modem til en router? | general_ya | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 21 mars 2007 04:15 |
| Modem problem - DSL-modem sier trådløse og lys er ikke slått | miozaosder | General Hardware Chat | 2 | 18 mars 2007 08:11 |
| Modem / router - ZyXEL 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | småerte | General Hardware Chat | 1 | 5 okt 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |