![]() |
|
| |||
| |||
| Tja köpte ett modem för en dator som har alla nya XP etc installation och när du installerar drivrutinerna för en ROHS conexant 56k faxmodem fönstren varningsmärket håller kommer att säga att den här enheten isnt erkänns av Microsoft etc etc trots att datumet på förare är 2006. Kan det vara för att jag måste uppdatera mitt XP är eftersom det är en ny installation och skivan är en grundläggande SP2 och har icke varit på linje ännu för eventuella uppdateringar ?????? Jag trodde att jag hade bättre vänta på svaret innan finnishing off installera modemdrivrutiner Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installera dem ändå, de flesta förare som inte är digitalt signerade.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vista ... Windows cant se mitt modem | megabyte | Windows-operativsystem | 2 | 8 maj 2008 04:18 |
| Ansluta kabelanslutet modem för trådlös anslutning punkt / modem? Hjälp snälla | DKOli | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 26 december 2007 08:51 |
| Slå min Windows XP och USB-kabel modem i en router? | general_ya | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 21 mars 2007 04:15 |
| Modem problem - DSL-modem, säger trådlösa och ljuset inte är aktiverat | miozaosder | General Hardware Chat | 2 | 18 mars 2007 08:11 |
| Modem / router - Zyxel 54Mbps Wireless ADSL2 + Modem / Router + USB Adapter | skämt | General Hardware Chat | 1 | 5 oktober 2006 05:38 |
| Thread Tools | |
| |