![]() |
|
| |||
| |||
| hej, Ive lige geninstalleret Windows og im oplever problemer med min wifi, jeg har en fornemmelse af dens noget at gøre med DNS som når jeg klikker reparere det hævder ikke at være i stand til at reparere den, og jeg har for at slå min trådløse router på og slukker igen, mens den på min anden computer, internet adgang er fine ideer hvordan jeg kan løse dette nogen tak, wil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad præcis mener du med du har problemer, kan du ikke få adgang til netværket, eller bare internettet? etc?
| |||
| |||
| sorry for ikke at være mere specifik, før jeg geninstalleret Windows jeg bare kunne surfe på internettet og intet vil gå galt, set alt var normalt, så når jeg geninstalleret Windows Jeg kan nemt oprette forbindelse til mit trådløse netværk, og det vil forblive tilsluttet, men hver jeg dont vide om 30 min - 1 time jeg ikke kan surfe på internettet længere det bare plejer åbne websider mv im benytter den nyeste driver til min PCI-kort og har prøvet at geninstallere driveren et par gange på ingen nytte |
|
| |||
| |||
| Så det virker for 30mins til en time, så bare afskærer? mærkeligt, jeg kan ikke finde på noget at gøre, ServerGuy bør her snart, han vil nok vide, hvordan man kan ordne det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På computeren, skal du gå til Start -- Løbe - Type i CMD Skriv ipconfig / all Højreklik, og klik Vælg Alle Så tryk Enter Det vil kopiere oplysninger til Windows Udklipsholder. Vende tilbage til dette forum og i et nyt svar højreklikke og vælge Paste Hvis du ikke kan komme ind på forum om den brudte computer, så bliver du nødt til at indsætte den i Notesblok først og derefter overføre det hele en anden måde og derefter indsætte den her fra en anden computer. Denne information vil gøre det muligt for mig at diagnosticere problemet yderligere. Kan du forsøge at gøre denne gang, når du din internetforbindelse er på arbejde, og en gang når det ikke? Jeg har også flyttet denne tråd til Networking forum.
|
| |||
| |||
| Jeg har et par andre ting, jeg vil gerne have, at gøre: Når internettet ser ud til at holde op med at arbejde, kan du gå til Start -- Løbe - Type i CMD Skriv derefter i ping 66.102.9.104 Fortæl mig, om ping er vendt tilbage med succes. Hvis det kommer tilbage med succes, gør det samme, men denne gang type i ping www.google.co.uk Og igen fortælle mig, hvad den siger.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| jeg alvorligt i tvivl, når internettet isnt arbejder ping vil vende tilbage som jeg ikke kan få adgang til websider med ulige ting er dog, at når du bruger BitTorrent allerede etablerede forbindelser vil udsætte arbejdet, indtil de frakobl, så de ikke kan genoprette heres min ipconfig når internettet virker: Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp Windows IP-konfiguration Værtsnavn. . . . . . . . . . . . : Experien-3f6430 Primære DNS-suffiks. . . . . . . : Node Type. . . . . . . . . . . . : Ukendt IP Routing Enabled. . . . . . . . : Ingen WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : Ingen Ethernet adapter Local Area Connection: Media stat. . . . . . . . . . . : Medier frakoblet Beskrivelse. . . . . . . . . . . : Realtek RTL8139/810x Familie Fast eth ernet NIC Fysisk adresse. . . . . . . . . : 00-15-F2-51-4A-42 Ethernet adapter Wireless Network Connection: Connection-specifikke DNS-suffiks. : Beskrivelse. . . . . . . . . . . : Belkin 802.11g Wireless Card Fysisk adresse. . . . . . . . . : 00-11-50-DD-E1-10 Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Ja Selvkonfigurationssystem Enabled. . . . : Ja IP-adresse. . . . . . . . . . . . : 192.168.2.64 Undernetmaske. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 IP-adresse. . . . . . . . . . . . : Fe80:: 211:50 ff: fedd: E110% 11 Default Gateway. . . . . . . . . : 192.168.2.1 DHCP-server. . . . . . . . . . . : 192.168.2.1 DNS-servere. . . . . . . . . . . : 192.168.2.1 fec0: 0:0: ffff:: 1% 1 fec0: 0:0: ffff:: 2% 1 fec0: 0:0: ffff:: 3% 1 Lease Opnaaet. . . . . . . . . . : 02 november 2008 17:19:51 Lease Expires. . . . . . . . . . : 03 november 2008 17:19:51 Tunnel adapter Teredo Tunneling Pseudo-Interface: Connection-specifikke DNS-suffiks. : Beskrivelse. . . . . . . . . . . : Teredo Tunneling Pseudo-Interface Fysisk adresse. . . . . . . . . : 00-00-F4-CA-B1-69-A9-68 Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Ingen IP-adresse. . . . . . . . . . . . : 2001:0: d5c7: a2ca: 0: f4ca: b169: a968 IP-adresse. . . . . . . . . . . . : Fe80:: ffff: ffff: fffd% 6 Default Gateway. . . . . . . . . ::: NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Handikappede Tunnel adapter Automatic Tunneling Pseudo-Interface: Connection-specifikke DNS-suffiks. : Beskrivelse. . . . . . . . . . . : Automatic Tunneling Pseudo-Interface Fysisk adresse. . . . . . . . . : C0-A8-02-40 Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Ingen IP-adresse. . . . . . . . . . . . : Fe80:: 5efe: 192.168.2.64% 2 Default Gateway. . . . . . . . . : DNS-servere. . . . . . . . . . . : Fec0: 0:0: ffff:: 1% 1 fec0: 0:0: ffff:: 2% 1 fec0: 0:0: ffff:: 3% 1 NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Handikappede |
|
| |||
| |||
| Jeg ville være i stand til at sende en ikke-arbejdende ipconfig / all, når det isnt arbejdsdag i morgen! tak for at forsøge at hjælpe mig ud af jer, meget hjælpsom faktisk! |
|
| |||
| |||
| heres den cmd af det ikke fungerer: Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp C: \ Documents and Settings \ Administrator> ipconfig / all Windows IP-konfiguration Værtsnavn. . . . . . . . . . . . : Experien-3f6430 Primære DNS-suffiks. . . . . . . : Node Type. . . . . . . . . . . . : Ukendt IP Routing Enabled. . . . . . . . : Ingen WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : Ingen Ethernet adapter Wireless Network Connection: Connection-specifikke DNS-suffiks. : Beskrivelse. . . . . . . . . . . : Belkin 802.11g Wireless Card Fysisk adresse. . . . . . . . . : 00-11-50-DD-E1-10 Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Ja Selvkonfigurationssystem Enabled. . . . : Ja IP-adresse. . . . . . . . . . . . : 192.168.2.65 Undernetmaske. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 IP-adresse. . . . . . . . . . . . : Fe80:: 211:50 ff: fedd: E110% 4 Default Gateway. . . . . . . . . : 192.168.2.1 DHCP-server. . . . . . . . . . . : 192.168.2.1 DNS-servere. . . . . . . . . . . : 192.168.2.1 fec0: 0:0: ffff:: 1% 1 fec0: 0:0: ffff:: 2% 1 fec0: 0:0: ffff:: 3% 1 Lease Opnaaet. . . . . . . . . . : 03 november 2008 17:13:35 Lease Expires. . . . . . . . . . : 04 november 2008 17:07:21 Ethernet adapter Local Area Connection: Media stat. . . . . . . . . . . : Medier frakoblet Beskrivelse. . . . . . . . . . . : Realtek RTL8139/810x Familie Fast eth ernet NIC Fysisk adresse. . . . . . . . . : 00-15-F2-51-4A-42 Tunnel adapter Teredo Tunneling Pseudo-Interface: Connection-specifikke DNS-suffiks. : Beskrivelse. . . . . . . . . . . : Teredo Tunneling Pseudo-Interface Fysisk adresse. . . . . . . . . : FF-FF-FF-FF-FF-FF-FF-FF Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Ingen IP-adresse. . . . . . . . . . . . : Fe80:: ffff: ffff: fffd% 6 Default Gateway. . . . . . . . . : NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Handikappede Tunnel adapter Automatic Tunneling Pseudo-Interface: Connection-specifikke DNS-suffiks. : Beskrivelse. . . . . . . . . . . : Automatic Tunneling Pseudo-Interface Fysisk adresse. . . . . . . . . : C0-A8-02-41 Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Ingen IP-adresse. . . . . . . . . . . . : Fe80:: 5efe: 192.168.2.65% 2 Default Gateway. . . . . . . . . : DNS-servere. . . . . . . . . . . : Fec0: 0:0: ffff:: 1% 1 fec0: 0:0: ffff:: 2% 1 fec0: 0:0: ffff:: 3% 1 NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Handikappede |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| WiFi extremley langsom på en computer - Windows 7 | laptopbarn | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 5. jun 2009 04:12 |
| Hjælp ADSL2 Wifi Problemer | Zag | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 14 april 2009 02:35 |
| Problemer Tilslutning til Wifi på Arbejdspladsen om Netbook | uskyldige | Networking, Modemer & VoIP | 8 | 7 april 2009 06:46 |
| Wifi adgangskode problemer | mdmccoubrey | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 4 april 2009 18:19 |
| Windows XP pro logon problemer | shukokai | Windows-operativsystemer | 11 | 19 januar 2008 19:49 |
| Thread Tools | |
| |