![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, Ive vain uudelleenasennettavien ikkunat ja im ongelmia minun wifi, minulla on sellainen tunne sen jotain tekemistä sen kanssa, että DNS-kuin silloin, kun napsautan korjaus se väittää ei voida korjata sen, ja minun on puolestaan minun langaton reititin päälle ja pois, kun taas toinen tietokone internet on hyvä ideoita miten voin selvittää tämä ketään kiitos, wil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä sinä tarkoitat sinulla on ongelmia, voitte ei päästä verkkoon, tai vain Internetissä? etc?
| |||
| |||
| pahoillani, etten ollut tarkempia, ennen i uudelleenasennettavien ikkunat Voisin vain selata Internetiä ja mikään ei mene pieleen, periaatteessa kaikki oli normaali, sitten kun olen asentanut Windows i voi helposti liittää minun langaton verkko ja se pysyy kytkettynä, mutta jokainen i dont Tiedän noin 30 min - 1 tunnin i ei voi selata Internet enää juuri tapana avata web-sivut jne. im käyttäen viimeisintä kuljettajan minun pci-kortin ja yrittänyt asentaa kuljettajan pari kertaa ilman tulosta |
|
| |||
| |||
| Joten se toimii 30mins tunnin välein, sitten leikataan pois? outoa, enkä voi ajatella jotain tekemistä, ServerGuy pitäisi olla täällä pian, hän luultavasti tietää, miten korjata sen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tietokoneeseen, siirry Alku -- Juosta - Kirjoita CMD Kirjoita ipconfig / all Napsauta hiiren oikealla painikkeella ja valitse Valitse kaikki Sitten paina Enter Se kopioida tietoja Windows Clipboard. Palaan tähän foorumiin ja uudessa vastaus napsauttamalla ja valitse Liitä Jos et voi saada kiinni foorumi rikkinäisen tietokoneen, sitten sinun täytyy liittää se Muistioon ensin, sitten siirtää sen eri muulla tavalla, liitä se tästä toisesta tietokoneesta. Tämä tieto antaa minulle diagnosoida ongelman edelleen. Voitko yrittää tehdä tämän kerran, kun internet toimii, ja kerran kun se ei ole? Olen myös muuttanut tämän säikeen on Networking foorumilla.
|
| |||
| |||
| Minulla on muutamia muita asioita Haluaisin tehdä: Kun internet näyttää lakata toimimasta, voit mennä Alku -- Juosta - Kirjoita CMD Sitten kirjoita ping 66.102.9.104 Kerro minulle, onko ping on palautettu onnistuneesti. Jos se tulee takaisin menestyksekkäästi tehdä samoin, mutta tällä kertaa kirjoita ping www.google.co.uk Ja jälleen kertoa minulle, mitä se sanoo.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| i vakavasti epäillä, kun internet isnt työtulojen ping palaa kuin i ei voi käyttää Web-sivujen "ylimääräinen asia on kuitenkin, että kun käytät BitTorrent jo vakiintuneita yhteyksiä pysyy työpäivän kunnes ne irrota, he eivät voi uudelleen heres minun ipconfig kun internet toimii: Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp. Windows IP-määritykset Palvelimen nimi. . . . . . . . . . . . : Experien-3f6430 Ensisijainen DNS. . . . . . . : Node Type. . . . . . . . . . . . : Tuntematon IP Routing Enabled. . . . . . . . : O WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : O Ethernet-sovittimen Local Area Connection: Media valtio. . . . . . . . . . . : Media katkeaa Kuvaus. . . . . . . . . . . : Realtek RTL8139/810x Family Fast eth ernet NIC Fyysinen osoite. . . . . . . . . : 00-15-F2-51-4A-42 Ethernet-sovitin Langaton verkkoyhteys: Yhteys-erityisiä DNS. : Kuvaus. . . . . . . . . . . : Belkin 802.11g Wireless Card Fyysinen osoite. . . . . . . . . : 00-11-50-PP-E1-10 Dhcp käytössä. . . . . . . . . . . : Kyllä Autoconfiguration Enabled. . . . : Kyllä IP-osoite. . . . . . . . . . . . : 192.168.2.64 Aliverkon peite. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 IP-osoite. . . . . . . . . . . . : Fe80:: 211:50 ff: fedd: E110% 11 Oletusyhdyskäytävä. . . . . . . . . : 192.168.2.1 DHCP-palvelin. . . . . . . . . . . : 192.168.2.1 DNS-palvelimet. . . . . . . . . . . : 192.168.2.1 fec0: 0:0: ffff:: 1% 1 fec0: 0:0: ffff:: 2% 1 fec0: 0:0: ffff:: 3% 1 Lease saatu. . . . . . . . . . : 02 marraskuu 2008 17:19:51 Lease Expires. . . . . . . . . . : 03 marraskuu 2008 17:19:51 Tunnel sovitin Teredo Tunneling Pseudo-Interface: Yhteys-erityisiä DNS. : Kuvaus. . . . . . . . . . . : Teredo Tunneling Pseudo-Interface Fyysinen osoite. . . . . . . . . : 00-00-F4-CA-B1-69-A9-68 Dhcp käytössä. . . . . . . . . . . : O IP-osoite. . . . . . . . . . . . : 2001:0: d5c7: a2ca: 0: f4ca: b169: a968 IP-osoite. . . . . . . . . . . . : Fe80:: ffff: ffff: FFFD% 6 Oletusyhdyskäytävä. . . . . . . . . ::: NetBIOS Tcpip. . . . . . . . : Disabled Tunnel sovitin Automaattinen Tunneling Pseudo-Interface: Yhteys-erityisiä DNS. : Kuvaus. . . . . . . . . . . : Automaattinen Tunneling Pseudo-Interface Fyysinen osoite. . . . . . . . . : C0-A8-02-40 Dhcp käytössä. . . . . . . . . . . : O IP-osoite. . . . . . . . . . . . : Fe80:: 5efe: 192.168.2.64% 2 Oletusyhdyskäytävä. . . . . . . . . : DNS-palvelimet. . . . . . . . . . . : Fec0: 0:0: ffff:: 1% 1 fec0: 0:0: ffff:: 2% 1 fec0: 0:0: ffff:: 3% 1 NetBIOS Tcpip. . . . . . . . : Disabled |
|
| |||
| |||
| i olisi voitava lähettää Työelämän ulkopuolella ipconfig / all, kun se isnt työntekoa huomenna! kiitos yrittää auttaa minua te, erittäin hyödyllinen todellakin! |
|
| |||
| |||
| heres että cmd se ei toimi: Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp. C: \ Documents and Settings \ Administrator> ipconfig / all Windows IP-määritykset Palvelimen nimi. . . . . . . . . . . . : Experien-3f6430 Ensisijainen DNS. . . . . . . : Node Type. . . . . . . . . . . . : Tuntematon IP Routing Enabled. . . . . . . . : O WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : O Ethernet-sovitin Langaton verkkoyhteys: Yhteys-erityisiä DNS. : Kuvaus. . . . . . . . . . . : Belkin 802.11g Wireless Card Fyysinen osoite. . . . . . . . . : 00-11-50-PP-E1-10 Dhcp käytössä. . . . . . . . . . . : Kyllä Autoconfiguration Enabled. . . . : Kyllä IP-osoite. . . . . . . . . . . . : 192.168.2.65 Aliverkon peite. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 IP-osoite. . . . . . . . . . . . : Fe80:: 211:50 ff: fedd: E110% 4 Oletusyhdyskäytävä. . . . . . . . . : 192.168.2.1 DHCP-palvelin. . . . . . . . . . . : 192.168.2.1 DNS-palvelimet. . . . . . . . . . . : 192.168.2.1 fec0: 0:0: ffff:: 1% 1 fec0: 0:0: ffff:: 2% 1 fec0: 0:0: ffff:: 3% 1 Lease saatu. . . . . . . . . . : 03 marraskuu 2008 17:13:35 Lease Expires. . . . . . . . . . : 04 marraskuu 2008 17:07:21 Ethernet-sovittimen Local Area Connection: Media valtio. . . . . . . . . . . : Media katkeaa Kuvaus. . . . . . . . . . . : Realtek RTL8139/810x Family Fast eth ernet NIC Fyysinen osoite. . . . . . . . . : 00-15-F2-51-4A-42 Tunnel sovitin Teredo Tunneling Pseudo-Interface: Yhteys-erityisiä DNS. : Kuvaus. . . . . . . . . . . : Teredo Tunneling Pseudo-Interface Fyysinen osoite. . . . . . . . . : FF-FF-FF-FF-FF-FF-FF-FF Dhcp käytössä. . . . . . . . . . . : O IP-osoite. . . . . . . . . . . . : Fe80:: ffff: ffff: FFFD% 6 Oletusyhdyskäytävä. . . . . . . . . : NetBIOS Tcpip. . . . . . . . : Disabled Tunnel sovitin Automaattinen Tunneling Pseudo-Interface: Yhteys-erityisiä DNS. : Kuvaus. . . . . . . . . . . : Automaattinen Tunneling Pseudo-Interface Fyysinen osoite. . . . . . . . . : C0-A8-02-41 Dhcp käytössä. . . . . . . . . . . : O IP-osoite. . . . . . . . . . . . : Fe80:: 5efe: 192.168.2.65% 2 Oletusyhdyskäytävä. . . . . . . . . : DNS-palvelimet. . . . . . . . . . . : Fec0: 0:0: ffff:: 1% 1 fec0: 0:0: ffff:: 2% 1 fec0: 0:0: ffff:: 3% 1 NetBIOS Tcpip. . . . . . . . : Disabled |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| WiFi extremley hitaasti yhdessä tietokoneessa - Windows 7 | laptopbarn | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 5th Jun 2009 04:12 |
| Ohje ADSL2 Wifi ongelmat | Zag | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 14th Apr 2009 02:35 |
| Ongelmia Liittäminen Wifi työskennellä Netbook | viaton | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 8 | 7. Huhtikuu 2009 06:46 |
| Wifi salasana ongelmia | mdmccoubrey | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 4. Huhtikuu 2009 18:19 |
| Windows XP Pro kirjautumisen ongelmia | shukokai | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 19th Jan 2008 19:49 |
| Thread Tools | |
| |