![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg får 20 Mbps via kablet netværk. via det trådløse jeg får kun 10Mbps. er, at normalt eller er der noget galt med den trådløse router. tak, |
|
| |||
| |||
| afhænger af mange faktorer ... afstand, elektronisk "støj" i dit hjem eller område, og forhindringer mellem dig og din router. Nu, hvis du får max signal og fremragende styrke og det fortæller dig, du er på højeste forbindelse sats den trådløse kan give sige 54Mbps, så er din toppe og andre faktorer kan være på spil. Samlet trådløse er lidt langsommere end kabelforbundet tæt på. Men jeg spillet trådløse og jeg stadig ikke ok. Men jeg vil gå Wired, hvis hastigheden er kritisk, det tager alle de ubekendte, der trådløst kan give. Eksempel-Jeg er på den ene ende af huset, min router er på den anden, jeg kan have 54Mbps ét minut og 24Mbps næste ... Jeg har undersøgt tingene, og det er mit kvarter. Jeg har en masse naboer med trådløst sammen med den afstand, og hver anden faktor der. Jeg gætte dit spørgsmål udelader alt for mange variabler til at besvare med nogen reel nøjagtighed, så jeg har givet dig nogle ideer til at arbejde med .... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Faktisk, selv om der i de fleste tilfælde er din ret, over en længere distance trådløse kan undertiden være hurtigere, sjældent selv. Jeg ved, at ikke særlig hjælp, jeg lige troede, at jeg gerne sige Mit system: FordyPC
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Tilføj Wireless Router til kablet netværk? | atorres0506 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 19 November 2009 08:43 |
| Wired Internetforbindelse til en trådløs router problem ... | hiphoprap | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 18 oktober 2009 12:01 |
| Belkin N wireless router med Comcast bredbånd - Trådløs hastighed query | tlh44 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 8 juni 2009 02:43 |
| Router problem - Wired bøde Wireless ikke | Numbnuts | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 24. maj 2009 05:54 |
| Alt Wired fra Mine Router ikke fungerer? Men Trådløst internet er? Please help! | LegendaryFire | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 22. maj 2009 19:31 |
| Thread Tools | |
| |