![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Saan 20 Mbps yli verkkoyhteyksiä. yli langattoman saan vain 10MBPS. on se, että normaalia vai onko jotain vikaa langattoman reitittimen. kiitos, |
|
| |||
| |||
| riippuu paljon tekijöitä ... etäisyys, sähköisen "melu" kotonasi tai alueen ja esteitä ja teidän reitittimesi. Nyt jos olet saada max signaali ja erinomainen vahvuus, ja se kertoo sinulle, olet korkein yhteysnopeuden langattoman voi sanoa 54Mbps sitten, että sinun paras ja muita tekijöitä saattaa olla. Kaiken langaton on hieman hitaampaa kuin wired lähietäisyydeltä. Mutta minä pelin langaton ja olen edelleen ok. Haluaisin kuitenkin mennä wired, jos nopeus on kriittinen vie pois kaikki tuntemattomia että langaton voi tuoda. Esimerkki-Olen toinen pää talon oma reititin on muut-I voi olla 54Mbps minuutti ja 24Mbps seuraavan ... Olen tarkistanut asiaa, ja se on minun neighborhood. Minulla on paljon naapureita, joissa on langaton yhdessä matkan ja joka toinen tekijä siellä. Luulen kysymykseenne jättää liian monia muuttujia vastata kaikki todellinen tarkkuus niin olen antanut teille joitakin ajatuksia työtä .... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Itse asiassa, vaikka useimmissa tapauksissa oikealla, pitkän matkan langaton voi joskus olla nopeampi, harvoin tosin. Tiedän, että ei ole apua, Ajattelin vain I'd sanoa My System: FordyPC
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lisää langaton reititin Kiinteän verkon? | atorres0506 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 19 marraskuu 2009 08:43 |
| Langallinen internet-yhteys langattomaan reitittimeen ongelma ... | hiphoprap | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 18 lokakuu 2009 12:01 |
| Belkin N langaton reititin Comcast laajakaistan - Langaton nopeus query | tlh44 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 8. Jun 2009 02:43 |
| Reititin ongelma - Langalliset sakko Langaton ei | Numbnuts | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 24. toukokuuta 2009 05:54 |
| Kaikki Langallinen Oma Router ei toimi? Silti, Langaton Internet on? Please Help! | LegendaryFire | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 22. toukokuuta 2009 19:31 |
| Thread Tools | |
| |