mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Vast vs Wireless Router Snelheid / Prestaties

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 06:23
Nieuw Lid Fractie

Ik krijg 20 Mbps via het bekabelde netwerk. via de draadloze ik alleen 10Mbps. is dat normaal of is er iets mis met de draadloze router.
bedankt,
Old De 4 juli 2009, 07:53
Nieuw Lid Fractie

hangt af van veel factoren ... afstand, de elektronische "ruis" in uw huis of gebied, en obstakels tussen u en uw router. Nu als je je max signaal en uitstekende sterkte en hij vertelt je bent u op het hoogste tarief van de draadloze verbinding kan zeggen 54Mbps dan dat je doppen en andere factoren kunnen op spelen. Totale draadloze is een beetje trager dan bedraad op korte afstand. Maar ik speel draadloze en ik nog steeds niet ok. Maar ik zou gaan bedraad als snelheid is van cruciaal belang neemt alle onbekenden die draadloos kan brengen. Voorbeeld-Ik ben aan een kant van het huis van mijn router op de andere kan ik hebben 54Mbps een minuut en 24 Mbps het volgende ... ik heb dingen en het is mijn buurt. Ik heb veel buren met draadloze samen met de afstand en elke andere factor in.
Ik denk dat uw vraag laat te veel variabelen te beantwoorden met een echte nauwkeurigheid dus ik heb u een aantal ideeën om te werken met ....
Old De 4 juli 2009, 12:48
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truck3r View Post
indien de snelheid is van cruciaal belang dat [bekabelde netwerken] neemt alle onbekenden die draadloos kan brengen.

Eigenlijk, hoewel in de meeste gevallen uw recht, over een langere afstand draadloos kan soms sneller, maar zelden.

Ik weet dat niet bijzonder helpen, ik dacht dat ik zou zeggen
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.