mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Fast vs Wireless Router Fart / Performance

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 06:23
New Member Group

Default Fast vs Wireless Router Fart / Performance

Jeg får 20 Mbps via kablet nettverk. over det trådløse jeg får bare 10Mbps. er det normalt eller er det noe galt med den trådløse ruteren.
takk,
Old 4 juli 2009, 07:53
New Member Group

avhenger av mange faktorer ... avstand, elektronisk støy i hjemmet ditt eller området, og hindringer mellom deg og ruteren. Nå hvis du får max signal og god styrke og den forteller deg du er på det høyeste tilkoblingshastighet trådløst kan gi si 54MBps så det er din topper og andre faktorer kan være i spill. Totalt trådløst er litt langsommere enn kablet på nært hold. Men jeg spillet trådløse og jeg likevel gjør det ok. Men jeg ville gå kabeltilkoblede hvis hastigheten er kritisk den tar ut alle unknowns at trådløst kan gi. Eksempel-Jeg er på den ene enden av huset mitt ruteren på andre-Jeg kan ha 54Mbps ett minutt og 24Mbps neste ... Jeg har sjekket ting ut og det er mitt nabolag. Jeg har mange naboer med trådløst sammen med distanse og hver annen faktor i det.
Jeg tror spørsmålet går ut for mange variabler å svare med en ekte nøyaktighet slik at jeg har gitt deg noen ideer å jobbe med ....
Old 4 juli 2009, 12:48
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by truck3r View Post
Hvis hastigheten er kritisk det [kablet nettverk] tar ut alle unknowns at trådløst kan gi.

Egentlig, men i de fleste tilfeller høyre, over en lengre avstand trådløst kan noen ganger være raskere, sjelden om.

Jeg vet det ikke særlig hjelp, jeg tenkte jeg skulle si

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.