![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg får 20 Mbps via kablet nettverk. over det trådløse jeg får bare 10Mbps. er det normalt eller er det noe galt med den trådløse ruteren.
takk, |
|
|
|||
|
|||
|
avhenger av mange faktorer ... avstand, elektronisk støy i hjemmet ditt eller området, og hindringer mellom deg og ruteren. Nå hvis du får max signal og god styrke og den forteller deg du er på det høyeste tilkoblingshastighet trådløst kan gi si 54MBps så det er din topper og andre faktorer kan være i spill. Totalt trådløst er litt langsommere enn kablet på nært hold. Men jeg spillet trådløse og jeg likevel gjør det ok. Men jeg ville gå kabeltilkoblede hvis hastigheten er kritisk den tar ut alle unknowns at trådløst kan gi. Eksempel-Jeg er på den ene enden av huset mitt ruteren på andre-Jeg kan ha 54Mbps ett minutt og 24Mbps neste ... Jeg har sjekket ting ut og det er mitt nabolag. Jeg har mange naboer med trådløst sammen med distanse og hver annen faktor i det.
Jeg tror spørsmålet går ut for mange variabler å svare med en ekte nøyaktighet slik at jeg har gitt deg noen ideer å jobbe med .... |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Sitat:
Egentlig, men i de fleste tilfeller høyre, over en lengre avstand trådløst kan noen ganger være raskere, sjelden om. Jeg vet det ikke særlig hjelp, jeg tenkte jeg skulle si
Min System: FordyPC
|