![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har netop fået en ny laptop, Advent 5401 med Windows Vista. Jeg har forsøgt at oprette forbindelse til min Belkin N Wireless Router, som vores andre bærbare computer er tilsluttet. De andre laptop er også en Advent (5301) og også kører Vista. Det har ikke noget problem at tilslutte trådløst til routeren. Når jeg prøver og slutte min nye bærbar jeg kan se det netværk, jeg ønsker, og jeg kender pass-tasten for at indtaste det, men hver gang det bare siger "trådløse godkendelse mislykkedes på grund af en timeout Mit netværkskort er et Intel (R) Pro / Wireless 3945ABG der er forskellig fra den adapter på andre bærbare, så jeg spørger mig selv, hvis dette er problemet. Jeg har kontrolleret, at den har den nyeste driver selv. Jeg har forsøgt for 2days uden resultater. Det er fint, hvis jeg slutte med Ethernet-kabel, men jeg ønsker at gå trådløst. Jeg har været at kigge på andre fora, og det synes at være et problem med ingen nemme fix. Please help Jeg er virkelig clueless, hvad de skal gøre. " |
|
| |||
| |||
| Du ved, jeg har en XP lappy og har ingen problemer, men mine 2 døtre netop fået nye med Vista og de er konstant låst ud af nettet, indtil routeren er taget ud af stikket og genstartes, virkelig irriterende! Netværket kommer op som "ukendt netværk" med begrænset tilslutning. Ret bummer!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har det samme problem. Routeren ser temmelig gamle Men jeg har flyttet til et nyt hus, og da jeg plug routeren til min laptop sin bøde. Først da min makker prøvet det, det ville afhente netværket han reset routeren, og det tog det op. Nu er det valg netværket op, og det er et stærkt signal, men hver gang jeg forsøger at forbinde jeg indtaste passphrase og derefter står Wireless Godkendelse mislykkes på grund af en timeout. Hvad skal jeg gøre for at få det til at oprette forbindelse?
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Autentifikation erron om Sims 3, Kan nogen hjælpe!? | ehsankhan | PC & Console Gaming | 0 | 6. jun 2009 14:02 |
| Hvad med SSL-godkendelse? | Jase | General Software Chat | 1 | 30 december 2008 05:07 |
| Autentifikation uendelig mængde tid | Black Magic | PC & Console Gaming | 3 | 20 oktober 2008 07:27 |
| Kan ikke forbinde skyldes timeout | HistoryGirl | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 24. sep 2008 05:12 |
| Indstilling boot.ini timeout vil medføre overophedning? | kinnith93 | Windows-operativsystemer | 3 | 2. sep 2008 11:17 |
| Thread Tools | |
| |