![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri saanut uuden kannettavan tietokoneen, Adventtikonsertti 5401 yhteensopiva Windows Vistan kanssa. Olen yrittänyt saada yhteyden minun Belkin N Wireless Router jota muut kannettava tietokone on kytketty. Muut sylimikro on myös Advent (5301) ja myös toimii Vistassa. Tämä ei ole ongelma yhdistää langattomasti reititintä. Kun yritän ja muodostaa uusi kannettava tietokone Näen verkon haluan, ja tiedän, että oma avain tulla, mutta aina se vain sanoo "langaton todennus epäonnistui aikakatkaisun Oma verkkosovitin on Intel (R) Pro / Wireless 3945ABG joka eroaa sovitin ja toisaalta kannettava tietokone niin ihmettelen, jos tämä on ongelma. Olen tarkistanut, että se on viimeistään kuljettaja tosin. Olen yrittänyt 2 päivää ilman tuloksia. On hyvä, jos i yhteys Ethernet-kaapeli, mutta haluan mennä langaton. Olen ollut katsot muilla foorumeilla, ja se näyttää olevan ongelma ole helppo korjata. Ole hyvä ja auta Olen todella clueless, mitä tehdä. " |
|
| |||
| |||
| Te tiedätte, minulla on XP lappy ja joilla ei ole ongelmia, mutta minun 2 tytärtä juuri uusia with Vista ja ne ovat jatkuvasti lukittu pois verkosta, kunnes reititin on irti ja käynnistettävä uudelleen, todella ärsyttävää! Verkosto nousee "tuntematon verkko", joilla on rajalliset yhteydet. Oikeus bummer!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on sama ongelma. Reitittimen näyttää melko vanhoja, vaikka olen muuttanut uuteen taloon ja kun kytken reitittimen osaksi minun laptop sen sakon. Aluksi, kun perämies kokeillut, se poimia verkon sitten hän palauttaa reitittimen ja se valitsi sen. Nyt se hakee verkosta ja se on vahva signaali, mutta aina yritän liittää astun passphrase ja sitten se sanoo Wireless Todennus epäonnistuu aikakatkaisun vuoksi. Mitä minun pitäisi tehdä, jotta saan sen onnistuneesti liittää?
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Authentication erron on Sims 3, Voiko kukaan auttaa!? | ehsankhan | PC & Console Gaming | 0 | 6. Jun 2009 14:02 |
| Entä SSL authentication? | Jase | General Software Chat | 1 | 30 Dec 2008 05:07 |
| Authentication ääretön määrä aikaa | Black Magic | PC & Console Gaming | 3 | 20. lokakuu 2008 07:27 |
| Ei voi liittää johtuu aikakatkaisu | HistoryGirl | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 24. Sep 2008 05:12 |
| Asettaminen boot.ini aikakatkaisu aiheuttaa ylikuumenemisen? | kinnith93 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 2. Syyskuu 2008 11:17 |
| Thread Tools | |
| |