![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb net een nieuwe laptop, Advent 5401 met Windows Vista. Ik heb geprobeerd om verbinding te maken met mijn Belkin N Wireless Router die onze andere laptop is aangesloten. De andere laptop is ook een Advent (5301) en ook Vista draait. Dit heeft geen probleem met de verbinding draadloos op de router. Wanneer ik probeer en sluit mijn nieuwe laptop Ik zie het netwerk ik wil en ik weet de pass knop om, maar iedere keer dat hij gewoon zegt 'draadloze authenticatie mislukt vanwege een time-out Mijn netwerk adapter is een Intel (R) Pro / Wireless 3945ABG die verschillen van die van de adapter op de andere laptop dus ik vraag mij af of dit het probleem. Ik heb dat de nieuwste stuurprogramma al is. Ik heb geprobeerd voor 2days zonder resultaten. Het is prima als ik verbinding met de Ethernet-kabel, maar ik wil naar draadloos. Ik heb gekeken naar andere fora, en het lijkt een probleem met geen gemakkelijke oplossing. Please help ik ben echt Clueless wat te doen. " |
|
| |||
| |||
| Weet je, ik heb een XP lappy en hebben geen problemen, maar mijn 2 dochters net nieuwe met Vista en ze worden voortdurend uitgesloten van het netwerk tot de router is losgekoppeld en opnieuw, echt irritant! Het netwerk komt als "onbekend netwerk" met een beperkte connectiviteit. Recht luilak!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb hetzelfde probleem. De router ziet er redelijk oud al, ik ben verhuisd naar een nieuw huis en toen ik de stekker van de router in mijn laptop zijn prima. Op het eerste toen mijn mate geprobeerd, zou het halen van het netwerk dan hij resetten van de router en het nam het op. Nu haalt het netwerk en heeft een sterk signaal, maar iedere keer dat ik probeer aan te sluiten Ik voer het wachtwoord en dan zegt Wireless Verificatie mislukt vanwege een time-out. Wat moet ik doen om met succes te laten aansluiten?
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Authenticatie erron op Sims 3, Kan iemand ons helpen!? | ehsankhan | PC & Gaming Console | 0 | Van de 6 juni 2009 14:02 |
| Hoe zit het met de SSL-verificatie? | Jase | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 30 dec 2008 05:07 |
| Authenticatie oneindige hoeveelheid tijd | Black Magic | PC & Gaming Console | 3 | 20 okt 2008 07:27 |
| Kan geen verbinding als gevolg van time-out | HistoryGirl | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 24e sep 2008 05:12 |
| Instellen boot.ini timeout zal veroorzaken oververhit? | kinnith93 | Windows besturingssystemen | 3 | 2e sep 2008 11:17 |
| Thread Tools | |
| |