mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Trådløst godkjenning mislyktes på grunn av tidsavbrudd .. HJELP

Reply

Thread Tools
Old 16nde Sep 2008, 13:53
New Member Group

Default Trådløst godkjenning mislyktes på grunn av tidsavbrudd .. HJELP

Jeg har nettopp fått en ny bærbar Advent 5401 med Windows Vista.
Jeg har blitt prøver å koble til min Belkin N Wireless Router, som våre andre bærbare datamaskinen er koblet til.

Den andre bærbare er også en Advent (5301), og kjører også Vista. Dette har ikke noe problem å koble trådløst til ruteren.

Når jeg prøver og koble min nye laptop jeg kan se nettverket jeg ønsker, og jeg vet pass-tasten for å skrive den, men hver gang det bare sier "trådløs autentisering mislyktes på grunn av et tidsavbrudd

Mitt nettverkskort er en Intel (R) Pro / Wireless 3945ABG som er forskjellig fra kortet på andre bærbare så jeg lurer på om dette er problemet. Jeg har sjekket at den har den nyeste driveren skjønt.

Jeg har blitt prøver for 2days uten resultater. Det er fint hvis jeg kobler med ethernet kabel, men jeg vil gå trådløst.

Jeg har vært å se på andre fora, og det synes å være et problem med ingen enkel reparasjonen. Vennligst hjelp jeg virkelig clueless på hva de skal gjøre. "
Old 16nde Sep 2008, 15:30
Donor Group

Du vet, jeg har en XP lappy og har ingen problemer, men min 2 døtrene har fått nye med Vista og de er stadig utelukkes nettverket til ruteren unplugged og startet på nytt, Virkelig irriterende!

Nettverket kommer opp som "ukjent nettverk" med begrensede tilkoblingsmuligheter. Høyre bummer!

Old 17nde Sep 2008, 04:21
Donor Group

Jeg har det samme problemet. Ruteren ser ganske gamle skjønt, jeg har flyttet inn i et nytt hus, og når jeg kobler ruteren til min bærbare sin fine. Først da min kompis prøvd det, ville det ta seg opp nettverket da han tilbakestille router og plukket den opp. Nå plukker nettverket opp og det har et sterkt signal, men hver gang jeg prøver å koble jeg skriver passordsetningen og så sier Wireless Godkjenning mislykkes på grunn av et tidsavbrudd. Hva må jeg gjøre for å få den til å koble?

Foreta Fattigdom History

Justice for de 96 <- Ta en titt

Min System: HistoryGirls Self Build!

Prosessor (er):
AMD Phenom X3 II 720
Hovedkort:
Gigabyte MA770-UD3
RAM-minne:
4GB Ballistix
Graphics Card (s):
Radeon HD 4850 512 MB
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
1TB Western Digital
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Case / PSU:
COOLERMASTER Elite 330/450W PSU
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Ethernet
Skjerm (er):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP med oppgradering for W7
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Godkjenning erron på Sims 3, Kan noen hjelpe! ehsankhan PC & Console Gaming 0 6 juni 2009 14:02
Hva med SSL-autentisering? Jase General Software Chat 1 30 desember 2008 05:07
Godkjenning uendelig tid Black Magic PC & Console Gaming 3 20 oktober 2008 07:27
Kan ikke koble på grunn av timeout HistoryGirl Nettverk, modem og VoIP 1 24. sep 2008 05:12
Innstilling boot.ini timeout føre overopphetes? kinnith93 Windows-operativsystemer 3 2dre sep 2008 11:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.