mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Networking, Modemer & VoIP

Register

Wireless Card

Reply

Thread Tools
Old 27 januar 2008, 12:38
Ny Medlem Gruppen

Default Wireless Card

hej, ive indsendt en gang før om et problem im har med min internetforbindelse / network / trådløse kort. Problemet er, hvordan jeg skal slutte. Jeg er nødt til at gå til Kontrolpanel> System> Hardware> Enhedshåndtering> netværkskort ... og så er jeg nødt til at slette alt, hvad der ved at logge ind jeg er nødt til at genstarte computeren og derefter vælge mit trådløse netværk, og da det er et sikkert netværk, træde i mit netværk tasten. hver gang jeg logger ind, ned i højre hjørne, hvor du har den lille computer med signalstyrke, det siger trådløse forbindelse, og derefter et tal. hver gang jeg logger ind og nødt til at gøre den lille enhed manager mission, det går op. Im den trådløse netværksforbindelse 25 nu. ive system genoprettet, og jeg har ikke en anelse om, hvad de skal gøre. en gang nævnt makin sikker på, at konfigurere mit trådløse kort, at den eneste Retry udvalgt var længe kun. mit trådløse kort ikke tilbyder denne mulighed, i stedet har i lang tid igen, og derefter et nummer, og kort igen med et nummer. to separate kategorier. nogen forslag?
Old 27 januar 2008, 18:13
Bandlyst Gruppen

Default Wireless Card

Har kort komme med nogen drivere????

Hvis ja - har du installere dem??

Mit system: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Bundkort:
Asus - M2N X SE
RAM Hukommelse:
2GB
Grafikkort (r):
Lydkort:
Harddisk (e):
320 GB Sata
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Shaw
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
BenQ
Operating System (s):
Windows XP
Old 28 januar 2008, 10:52
Ny Medlem Gruppen

Default Wireless Card

jep. drivere på.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.