Wireless Card hi, ive lähetetään kerran ennen noin ongelma im ottaa with my internet connection / network / langattoman kortin. ongelma on, kuinka olen kytkeä. Minun täytyy mennä Ohjauspaneeli> Järjestelmä> Laitteisto> Laitehallinta> verkkosovittimia ... ja sitten minun täytyy poistaa kaiken siellä heti kirjautumalla sisään i joutua käynnistämään tietokoneen uudelleen, ja valitse sitten minun langaton verkko, ja koska se on turvattu verkko, anna minun verkko-näppäintä. aina i kirjautua sisään, alas oikealla puolella nurkassa, jos sinulla on pieni tietokone, jossa signaalin voimakkuus, sanotaan Langattoman yhteyden ja sitten numero. aina i sisäänkirjoittautumissivuksesi ja tekemään vähän laitteen haltijan tehtävä, se menee ylös. Im langaton verkkoyhteys 25 nyt. ive järjestelmä palautettu ja i havent aavistustakaan, mitä tehdä. joku kerran mainittu Makin varma, että configure minun langattoman kortin, että ainoa retry elinkaari oli pitkä vain. minun langaton kortti ei tarjoa tätä mahdollisuutta, sen sijaan on jo pitkään uudelleen, ja sitten numero ja lyhyt retry, jossa on numero. kahteen erilliseen ryhmään. mitään ehdotuksia? |