mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Wireless Card

Reply

Thread Tools
Old 27 januari 2008, 12:38
Nieuw Lid Fractie

Default Wireless Card

hi, ive gepost een keer eerder over een probleem met im met mijn internet verbinding / netwerk / draadloze kaart. het probleem is, hoe ik moet aansluiten. Ik moet naar Configuratiescherm> Systeem> Hardware> Apparaatbeheer> netwerkadapters ... en dan heb ik het verwijderen van alles wat er bij het inloggen heb ik de computer opnieuw op en selecteer vervolgens mijn draadloze netwerk, en omdat het is een beveiligd netwerk, voer in mijn netwerk sleutel. iedere keer dat ik inloggen, op de rechtse hoek waar je de kleine computer met de signaalsterkte, het zegt Draadloze verbinding en dan een nummer. iedere keer dat ik login en hoeft de kleine apparaat manager missie, het gaat omhoog. im op draadloze netwerkverbinding 25 nu. ive systeem hersteld en i havent een idee wat te doen. iemand eenmaal vermeld makin zeker dat in mijn draadloze kaart, dat de enige retry geselecteerd werd lang alleen. mijn draadloze kaart niet bieden die mogelijkheid, in plaats al lang opnieuw proberen, en dan een nummer en probeer het opnieuw met een kort nummer. twee afzonderlijke categorieën. suggesties?
Old 27 januari 2008, 18:13
Banned Groep

Default Wireless Card

Heb de kaart worden geleverd met alle stuurprogramma's??

Als dat zo is - heb je installeren?

Mijn Systeem: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Moederbord:
Asus - M2N X SE
RAM Geheugen:
2GB
Graphics Card (s):
Sound Card:
Hard Drive (s):
320GB Sata
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Shaw
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Old 28 januari 2008, 10:52
Nieuw Lid Fractie

Default Wireless Card

yep. stuurprogramma's zijn ingeschakeld.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Can't Get draadloze kaart Too Work!? LegendaryFire Netwerken, modems & VoIP 3 4 september 2009 15:10
Draadloze WLAN-kaart shig Netwerken, modems & VoIP 4 26 Jan 2009 04:15
Belkin Wireless 54G Card geen CD jamesckd Netwerken, modems & VoIP 6 24 Jan 2008 06:14
Wireless card antbann Netwerken, modems & VoIP 2 1 Nov 2007 15:31
Draadloze kaart of adapter ... dmdougie Netwerken, modems & VoIP 3 22 okt 2007 06:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.