Wireless Card hi, ive gepost een keer eerder over een probleem met im met mijn internet verbinding / netwerk / draadloze kaart. het probleem is, hoe ik moet aansluiten. Ik moet naar Configuratiescherm> Systeem> Hardware> Apparaatbeheer> netwerkadapters ... en dan heb ik het verwijderen van alles wat er bij het inloggen heb ik de computer opnieuw op en selecteer vervolgens mijn draadloze netwerk, en omdat het is een beveiligd netwerk, voer in mijn netwerk sleutel. iedere keer dat ik inloggen, op de rechtse hoek waar je de kleine computer met de signaalsterkte, het zegt Draadloze verbinding en dan een nummer. iedere keer dat ik login en hoeft de kleine apparaat manager missie, het gaat omhoog. im op draadloze netwerkverbinding 25 nu. ive systeem hersteld en i havent een idee wat te doen. iemand eenmaal vermeld makin zeker dat in mijn draadloze kaart, dat de enige retry geselecteerd werd lang alleen. mijn draadloze kaart niet bieden die mogelijkheid, in plaats al lang opnieuw proberen, en dan een nummer en probeer het opnieuw met een kort nummer. twee afzonderlijke categorieën. suggesties? |