Trådløst kort Hei, Ive postet en gang før om et problem im har med min internett / nettverk / trådløse kortet. problemet er, hvordan jeg skal koble til. Jeg må gå til Kontrollpanel> System> Maskinvare> Enhetsbehandling> nettverkskort ... og så har jeg for å slette alt på det ved å logge deg i å starte datamaskinen på nytt, og velg deretter mitt trådløse nettverk, og siden det er et sikret nettverk, skriver i nettverket tasten. hver gang jeg logger på, nede i høyre hjørne hvor du har den lille datamaskinen med signalstyrke, står det at trådløs tilkobling, og deretter et tall. hver gang jeg inn og å gjøre den lille Enhetsbehandling oppdrag, går den opp. im på trådløse nettverkstilkoblingen 25 nå. Ive systemet gjenopprettes og jeg har ikke en anelse hva jeg skal gjøre. noen gang nevnt gjør at det i konfigurere mine trådløse kortet, som den eneste prøve valgt var lang bare. mitt trådløse kortet tilbyr ikke dette alternativet, i stedet har lenge igjen, og deretter et nummer, og korte prøve med et nummer. to separate kategorier. noen forslag? |