mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nätverk, Modem & VoIP

Register

Trådlöst kort

Reply

Thread Tools
Old 27 januari, 2008, 12:38
New Member Group

hej, ive postat en gång tidigare om ett problem im ha med min internet anslutning / nätverk / trådlösa kortet. Problemet är, hur jag har att ansluta. Jag måste gå till Kontrollpanelen> System> Maskinvara> Enhetshanteraren> nätverkskort ... och så har jag för att radera allt som står i det när du loggar in måste jag starta om datorn och välj sedan mitt trådlösa nätverk, och eftersom det är ett säkert nätverk, in i mitt nätverk nyckel. varje gång jag loggar in, ner på högra hörnet där du har den lilla dator med signalstyrkan, säger trådlös anslutning och sedan ett nummer. varje gång jag logga in och måste göra det lilla Enhetshanteraren uppdrag, det går upp. im vid trådlös nätverksanslutning 25 nu. ive systemet återställas och jag har icke en aning om vad de ska göra. någon gång nämnde Makin säker på att konfigurera mina trådlösa kort, att det enda igen valt var länge bara. mitt trådlösa kort inte erbjuder denna möjlighet, i stället har länge igen, och sedan ett nummer och ett kort igen med ett nummer. två olika kategorier. några förslag?
Old 27 januari, 2008, 18:13
Banned Group

Fick kort komma med några drivrutiner????

Om så är fallet - har du installera dem?

Mitt System: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Moderkort:
Asus - M2N X SE
RAM Minne:
2GB
Grafikkort (s):
Ljudkort:
Hårddisk (s):
320GB Sata
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Shaw
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Old 28 januari 2008, 10:52
New Member Group

Japp. förare som är på.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.