![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en bærbar Dell bredde c500/600 det fulgte med en trådløs cardits en speedtouch, når jeg søger efter mine LUFTRUM WIFI den konstaterer det, men når det trys til conect det anmoder om en WEP WPA min router Netgear doesnt Support dette Hvordan får jeg mit netværk kort til arbejde, hvis jeg kan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| slutte pc'en ved hjælp af Ethernet og kontrollere indstillingerne ved
goin til din browser sætte 192.169.0.1 / 192.168.1.1 og hvis disse udføres arbejde køre cmd og skriv ipconfig at få routeradresse og derefter kontrollere indstillingen sto sørg WEP isnt aktiveret Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| Jeg har min phillips kører min desk top, der kører på WPA-PSK, så jeg dont kende |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Can't Get trådløse kort Too Work!? | LegendaryFire | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 4 september 2009 15:10 |
| Wireless WLAN kortet | shig | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 26 januar 2009 04:15 |
| Wireless Card | Brennen89 | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 28 januar 2008 10:52 |
| Belkin 54g Wireless Card ingen CD | jamesckd | Networking, Modemer & VoIP | 6 | 24 januar 2008 06:14 |
| Trådløse kort eller adapter ... | dmdougie | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 22 oktober 2007 06:18 |
| Thread Tools | |
| |