![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri asentanut Netgear WG111T sovitin minun kannettava tietokone, ja voin muodostaa oman reitittimen langattomasti helposti, mutta En saa mitään Internetin toimintaa. Olen suoritat Windows Live Messenger ongelmanratkaisija ja se kertoo minun oletusyhdyskäytävä on offline-tilassa. Minulla ei ole palomuuria, joten ei voi olla. En tiedä mitä muuta tehdä. Ohje olisi hyvä, Hurraa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jotkut vianetsintävihjeet tässä voi auttaa
| |||
| |||
| Nope, ei mitään. |
|
| |||
| |||
| Onko tämä uusi reititin tai se käytetään jo muiden PC / Sylimikrot? Jos uusia, olet määrittänyt ir? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Olen hiljattain asentanut Windows XP löytää Minulla ei ole langaton täällä, joten minun täytyi asentaa sovittimen. Se asennetaan sakko ja langattoman yhteyden hieno, mutta en vain saa Internetin toimintaa. Kun menen Oman Verkkoyhteydet Olen huomannut, että ei ole Oletusyhdyskäytävä kun Wireless on kytketty. On aina käyttänyt sitä ennen olen asentanut Windows XP: ssä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ei voi pitää Internet-yhteyden | stagestc | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 4th Jun 2009 16:03 |
| Liitetty Langaton Internet, mutta Web-sivut eivät Load! | edemauro | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 29. toukokuuta 2009 13:50 |
| Langaton internetyhteys til I avata selaimen | Arvind Kushwaha | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 28. toukokuuta 2009 11:44 |
| AcerApireOne tippaa langaton jos LAN kytkettynä | Aika | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 22. toukokuuta 2009 08:44 |
| Langaton + Wired Molemmat saada IP-osoitteita, mutta ei anna mitään toimintaa. Please help! | Anticleptic | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 17 | 11. Jul 2008 08:35 |
| Thread Tools | |
| |