vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Langaton yhteys, mutta ei Internet-toiminnan

Reply

Thread Tools
Old 26 maaliskuu 2008, 09:54
Jäsen

Default Langaton yhteys, mutta ei Internet-toiminnan

Olen juuri asentanut Netgear WG111T sovitin minun kannettava tietokone, ja voin muodostaa oman reitittimen langattomasti helposti, mutta En saa mitään Internetin toimintaa.

Olen suoritat Windows Live Messenger ongelmanratkaisija ja se kertoo minun oletusyhdyskäytävä on offline-tilassa. Minulla ei ole palomuuria, joten ei voi olla. En tiedä mitä muuta tehdä.

Ohje olisi hyvä,
Hurraa.
Old 26 maaliskuu 2008, 10:15
Rahoittajien ryhmän

Jotkut vianetsintävihjeet tässä voi auttaa

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 26 maaliskuu 2008, 10:22
Jäsen

Nope, ei mitään.
Old 26 maaliskuu 2008, 10:33
Rahoittajien ryhmän

Onko tämä uusi reititin tai se käytetään jo muiden PC / Sylimikrot?

Jos uusia, olet määrittänyt ir?
Old 1 huhtikuu 2008, 11:23
Jäsen

Quote:
Originally Posted by philthomas View Post
Onko tämä uusi reititin tai se käytetään jo muiden PC / Sylimikrot?

Jos uusia, olet määrittänyt ir?
Olen käyttänyt reitittimen noin vuoden, se on määritetty ja kaikkea.

Olen hiljattain asentanut Windows XP löytää Minulla ei ole langaton täällä, joten minun täytyi asentaa sovittimen. Se asennetaan sakko ja langattoman yhteyden hieno, mutta en vain saa Internetin toimintaa.

Kun menen Oman Verkkoyhteydet Olen huomannut, että ei ole Oletusyhdyskäytävä kun Wireless on kytketty. On aina käyttänyt sitä ennen olen asentanut Windows XP: ssä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ei voi pitää Internet-yhteyden stagestc Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 4th Jun 2009 16:03
Liitetty Langaton Internet, mutta Web-sivut eivät Load! edemauro Web-selaimet ja FTP Clients 2 29. toukokuuta 2009 13:50
Langaton internetyhteys til I avata selaimen Arvind Kushwaha Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 28. toukokuuta 2009 11:44
AcerApireOne tippaa langaton jos LAN kytkettynä Aika Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 22. toukokuuta 2009 08:44
Langaton + Wired Molemmat saada IP-osoitteita, mutta ei anna mitään toimintaa. Please help! Anticleptic Verkottuminen, Modeemit & VoIP 17 11. Jul 2008 08:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.