![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb net geïnstalleerd Netgear WG111T adapter op mijn laptop, en ik kan verbinding maken met mijn draadloze router met gemak, maar ik krijg niet alle internet-activiteit. Ik heb de Windows Live Messenger troubleshooter en zegt mijn Standaard Gateway offline is. Ik heb geen firewall dus het kan niet zo zijn dat. Ik zou niet weten wat anders te doen. Hulp zou worden gewaardeerd, Sante. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enkele tips voor het oplossen van hier kan helpen
| |||
| |||
| Nee, niets. |
|
| |||
| |||
| Is dit een nieuwe router of is het gebruik al met andere pc's / laptops? Als nieuw, heb je geconfigureerd ir? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik heb onlangs Windows XP opnieuw geïnstalleerd te vinden Ik heb geen draadloos hier, dus ik had voor de installatie van de adapter. Het geïnstalleerde boete, en een draadloze verbinding prima, maar ik krijg geen internet-activiteit. Toen ik naar mijn Netwerkverbindingen Ik merk dat er geen standaardgateway wanneer de Wireless is aangesloten. Er altijd gebruikt te worden voordat ik weer Windows XP. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan het niet aangesloten op het internet | stagestc | Netwerken, modems & VoIP | 0 | De 4 juni 2009 16:03 |
| Verbonden met draadloos internet, maar webpagina's niet laden! | edemauro | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 29 mei 2009 13:50 |
| Draadloos internet is aangesloten til ik open browser | Arvind Kushwaha | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 28 mei 2009 11:44 |
| AcerApireOne druppels als draadloze LAN-verbinding | Tijd | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 22 mei 2009 08:44 |
| Draadloos + Wired zullen zowel het verkrijgen van IP-adressen, maar zal geen enkele activiteit. Please help! | Anticleptic | Netwerken, modems & VoIP | 17 | 11 jul 2008 08:35 |
| Thread Tools | |
| |