mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Trådløst tilkoblet, men ingen Internett-aktivitet

Reply

Thread Tools
Old 26th Mar 2008, 09:54
Medlem Group

Default Trådløst tilkoblet, men ingen Internett-aktivitet

Jeg har nettopp installert en Netgear WG111T adapter på min laptop, og jeg kan koble til ruteren trådløst og enkelt, men jeg ikke får internett aktivitet.

Jeg har kjørt Windows Live Messenger feilsøkingsverktøyet, og det sier min standard gateway er frakoblet. Jeg har ikke en brannmur, slik at den ikke kan det. Jeg vil ikke vite hva annet å gjøre.

Hjelpe ville være verdsatt,
Skål.
Old 26th Mar 2008, 10:15
Donor Group

Noen feilsøkingstips her kan hjelpe

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 26th Mar 2008, 10:22
Medlem Group

Nei, ingenting.
Old 26th Mar 2008, 10:33
Donor Group

Er dette en ny Router eller er det som brukes allerede med andre PCer / Laptops?

Hvis ny, har du konfigurert ir?
Old 1 april 2008, 11:23
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by philthomas View Post
Er dette en ny Router eller er det som brukes allerede med andre PCer / Laptops?

Hvis ny, har du konfigurert ir?
Jeg har brukt ruteren for omtrent et år, det har blitt konfigurert og alt.

Jeg har nylig installert Windows XP finner jeg ikke har trådløst på her, så jeg måtte installere adapter. Det installeres fine og trådløse kobles fint, men jeg får ikke internett aktivitet.

Når jeg går inn Min Nettverkstilkoblinger jeg merker at det er ingen standard gateway når Wireless er tilkoblet. Det alltid pleide å være før jeg reinstallert Windows XP.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan ikke holde koblet til Internett stagestc Nettverk, modem og VoIP 0 4 juni 2009 16:03
Koblet til trådløst internett, men Web-sidene vil ikke laste inn! edemauro Nettlesere & FTP Clients 2 29 mai 2009 13:50
Trådløst internett er koblet til jeg åpner nettleseren Arvind Kushwaha Nettverk, modem og VoIP 0 28 mai 2009 11:44
AcerApireOne synker trådløst hvis LAN koblet Tid Nettverk, modem og VoIP 0 22 mai 2009 08:44
Wireless + Wired vil både skaffe IP-adresser, men vil ikke gi noen aktivitet. Vennligst hjelp! Anticleptic Nettverk, modem og VoIP 17 11 juli 2008 08:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.