![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp installert en Netgear WG111T adapter på min laptop, og jeg kan koble til ruteren trådløst og enkelt, men jeg ikke får internett aktivitet. Jeg har kjørt Windows Live Messenger feilsøkingsverktøyet, og det sier min standard gateway er frakoblet. Jeg har ikke en brannmur, slik at den ikke kan det. Jeg vil ikke vite hva annet å gjøre. Hjelpe ville være verdsatt, Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen feilsøkingstips her kan hjelpe
| |||
| |||
| Nei, ingenting. |
|
| |||
| |||
| Er dette en ny Router eller er det som brukes allerede med andre PCer / Laptops? Hvis ny, har du konfigurert ir? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg har nylig installert Windows XP finner jeg ikke har trådløst på her, så jeg måtte installere adapter. Det installeres fine og trådløse kobles fint, men jeg får ikke internett aktivitet. Når jeg går inn Min Nettverkstilkoblinger jeg merker at det er ingen standard gateway når Wireless er tilkoblet. Det alltid pleide å være før jeg reinstallert Windows XP. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke holde koblet til Internett | stagestc | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 4 juni 2009 16:03 |
| Koblet til trådløst internett, men Web-sidene vil ikke laste inn! | edemauro | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 29 mai 2009 13:50 |
| Trådløst internett er koblet til jeg åpner nettleseren | Arvind Kushwaha | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 28 mai 2009 11:44 |
| AcerApireOne synker trådløst hvis LAN koblet | Tid | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 22 mai 2009 08:44 |
| Wireless + Wired vil både skaffe IP-adresser, men vil ikke gi noen aktivitet. Vennligst hjelp! | Anticleptic | Nettverk, modem og VoIP | 17 | 11 juli 2008 08:35 |
| Thread Tools | |
| |