![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har just installerat en Netgear WG111T adapter på min laptop, och jag kan ansluta till min router trådlöst utan problem, men jag får ingen internet verksamhet. Jag kör Windows Live Messenger problemlösare och det säger min standard-gateway är offline. Jag har inte en brandvägg så att den inte kan det. Jag skulle inte veta vad annat att göra. Hjälp skulle uppskattas, Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Några felsökningstips här kan hjälpa
| |||
| |||
| Nej, ingenting. |
|
| |||
| |||
| Är detta en ny router eller är det som används redan med andra PC / Bärbara datorer? Om nya, har du konfigurerat ir? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag har nyligen installerat om Windows XP för att hitta Jag har ingen trådlös här, så jag var tvungen att installera adaptern. Det installeras fina och trådlöst ansluter fint, men jag får ingen internet verksamhet. När jag gå in på Mina Nätverksanslutningar Jag märker att det inte finns någon Standardgateway när Trådlöst är ansluten. Det alltid brukade vara innan jag installerat om Windows XP. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan inte hålla ansluten till Internet | stagestc | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 4 juni 2009 16:03 |
| Ansluten till trådlöst Internet, men webbsidor laddas inte! | edemauro | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 29 maj 2009 13:50 |
| Trådlöst internet ansluten til jag öppnar webbläsaren | Arvind Kushwaha | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 28 maj 2009 11:44 |
| AcerApireOne droppar trådlösa om LAN-anslutna | Tid | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 22 maj 2009 08:44 |
| Wireless + Wired kommer både att få IP-adresser, men kommer inte att tillåta någon verksamhet. Please help! | Anticleptic | Nätverk, Modem & VoIP | 17 | 11 juli 2008 08:35 |
| Thread Tools | |
| |