![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ongelma minun kannettava tietokone muodostaa yhteyden Internetiin wifi ja niin ei minun DaDa laptop i ei ole ongelma liittymäperuste kun isäni isnt kytketty ja päinvastoin, mutta kun hän on kytketty, ja haluan liittää myös asia tulee esiin ruudulle sanonta on ip konfliktien ja i cant liittää jokin tiedä miten voin ratkaista tämän ongelman? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa sekä kannettavat tietokoneet ovat samassa IP, jota en usko, oli mahdollista ..
Mutta jos mennä Käynnistä> Suorita> "CMD" > ipconfig Seuraavaksi: Käynnistä> Ohjauspaneeli> Verkko (vaihtelee riippuen OS) nyt valita verkko, oikealle napsauttamalla ja valitse Ominaisuudet. Valitse sitten "IP / ICP (Internet Protocol)" valitse sitten Lisäasetukset. Valitse Manuaalinen sijasta automaattinen ja anna arvot Komentorivi. Jos et, että molemmat läppäreissä tutkimusajanjaksojen shouldnt voi konfliktin .. koska sinulla on kerrottu, että mikä se on .. My System: FordyPC
|