mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Draadloos internet probleem

Reply

Thread Tools
Old 9 jun 2008, 10:01
Lid Fractie

Default Draadloos internet probleem

Ik heb een probleem mijn laptop verbinding maakt met het internet via wifi en zo is mijn vaders laptop Ik heb geen probleem met de verbinding toen mijn vader isnt aangesloten en vice versa, maar wanneer hij is aangesloten en ik willen verbinden, en een ding verschijnt op het scherm zeggen er is een IP-conflict en i cant verbinden met een weten hoe kan ik dit probleem oplossen?
Old 10 jun 2008, 10:02
Donor Groep

Default Draadloos internet probleem

Klinkt als beide laptops zijn op hetzelfde IP, die ik dacht niet mogelijk was ..

Maar als je gaat
Start> Uitvoeren> "CMD"

> ipconfig

Vervolgens:
Start> Configuratiescherm> Netwerk (varieert afhankelijk van uw besturingssysteem)

Selecteer nu uw netwerk, klik met de rechtermuisknop en selecteer Eigenschappen.
en kies vervolgens "IP / ISP (Internet Protocol)" klik op Geavanceerd.

Selecteer Handmatig in plaats van automatische en voer de waarden uit Opdrachtprompt.

Als je dat op beide laptops de onderzoektijdvakken shouldnt kunnen conflict .. want je zult hebben gezegd dat wat het is ..
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vast Internet-verbinding op een draadloze router probleem ... hiphoprap Netwerken, modems & VoIP 1 18 oktober 2009 12:01
Probleem met Verizon Wireless Internet Signup gibbytcidad Netwerken, modems & VoIP 0 22 mei 2009 10:35
Probleem met draadloos internet newhall9 Netwerken, modems & VoIP 1 15 mrt 2008 17:24
Linksys WAG354G Wireless Internet Access Probleem thekempo Netwerken, modems & VoIP 5 31 Jan 2008 14:54
Draadloos internet probleem HistoryGirl Netwerken, modems & VoIP 10 18e sep 2007 13:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.