![]() |
|
| |||
| |||
| Hi there! ny her i dette forum ... Jeg har brug for hjælp ... Jeg har en bærbar computer, der er WIFI klar ... da jeg købte det den kom med en Windows XP Starter Edition. Jeg kan se mit trådløse netværk ikon i min netværksforbindelser. gjorde ikke har mulighed for at bruge wifi fordi jeg ændret mit operativsystem til Windows XP Professional. efter formatering og ændrede mit OS, ikonet var væk, og min bærbare computer kan ikke finde trådløse netværk ... mit universitet var et hotspot men det gør ikke arbejde ... kan samebody hjælpe mig? tak! |
|
| |||
| |||
| Lyder som driveren ikke er installeret for den trådløse enhed. Følg disse trin:
Kom tilbage til mig med en liste over enheder, som beskrevet ovenfor. Også, er den kopi af Windows XP Professional ægte? Dette vil bestemme din næste skridt om, hvordan du installerer din drivere til enhederne. |
|
| |||
| |||
| Hi there! tak for at hjælpe. min XP er ægte. Jeg har fulgt de ting, som du fortalte mig, og jeg så et spørgsmålstegn (?) ved siden af andre apparater. under det, jeg så et spørgsmålstegn (?) sammen med et udråbstegn (!) ved siden styringsenhed. hvad jeg skal gøre nu? tak! |
|
| |||
| |||
| Kør Windows Update, når den siger "Express' eller 'Brugerdefineret' vælg 'Brugerdefineret'. (du kan blive nødt til at installere andre opdateringer først) Det vil udpege manglende drivere og automatisk finde den korrekte driver til denne enhed. Occaisionally, Windows Update understøtter ikke finde drivere til visse gør / modeller. Hvis dette er tilfældet, bliver du nødt til at gå til din laptop producentens websted og hente de relevante driver til dit Mærke / model af laptop. Hope this helps! Jon |
|
| |||
| |||
| Thanks a lot! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Uni Trådløst netværk ikke fungerer med skrivebord - ingen netadresse | Samantha0101 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 16 oktober 2008 07:34 |
| Trådløst netværk - ikke sende net-adresse | Samantha0101 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 24. sep 2008 07:37 |
| Trådløst netværk | Ken.p | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 17 marts 2008 03:26 |
| Trådløst netværk | wemyss1960 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 21. nov 2007 15:26 |
| WPA trådløse netværk | Psychaospath | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 19 juli 2007 09:33 |
| Thread Tools | |
| |