![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi! uusi täällä foorumilla ... Tarvitsen apua ... Minulla on kannettava tietokone, joka on WIFI valmis ... kun ostin sen se oli myös Windows XP Starter Edition. Voin nähdä langattoman verkon kuvaketta minun verkkoyhteyksiä. didnt on mahdollisuus käyttää wifi koska i muuttunut minun käyttöjärjestelmä Windows XP Professional. jälkeen muokkauksesta ja muuttuvat minun OS, kuvake oli mennyt ja kannettavassa tietokoneessa ei voi tunnistaa langattoman verkon ... Minun yliopisto oli hotspot mutta sitten se doesnt työtä ... voi samebody auttaa minua? kiitos! |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa siltä, että kuljettaja ei ole asennettu langattomaan laitteeseen. Seuraa näitä ohjeita:
Tule takaisin minulle, jossa on luettelo laitteiden kuten edellä on kuvattu. Lisäksi on Windows XP Professional aito? Tämä määrittää seuraavat vaiheet, miten asentaa ajurit laitteet. |
|
| |||
| |||
| Moi! Kiitos, että autat. minun XP on aito. Olen seurannut asiaa, että kerroitte minulle, ja minä näin kysymysmerkki (?) vieressä MUIHIN LAITTEISIIN. sen nojalla, i näki kysymysmerkki (?), johon on huutomerkki (!) vieressä NETWORK CONTROLLER. mitä olen pitäisi tehdä seuraavaksi? kiitos! |
|
| |||
| |||
| Suorita Windows Update, kun se sanoo "Express" tai "Custom" valita "Custom". (saatat joutua asentamaan muita päivityksiä ensin) Tämä tunnistaa puuttuvista ajureista ja automaattisesti löytää oikea ajuri että laite. Occaisionally, Windows Update ei löydä kuljettajien tiettyjä tekee / malleja. Jos näin on, sinun täytyy mennä kannettavan tietokoneen valmistajan Web-sivustossa ja ladata asiaa laiteohjainta merkin / mallin kannettavan tietokoneen. Hope this helps! Jon |
|
| |||
| |||
| kiitos paljon! |