![]() |
|
| |||
| |||
| hi there! nieuw hier in dit forum ... Ik heb hulp nodig ... Ik heb een laptop die is WIFI klaar ... toen ik het kocht kwam het met een Windows XP Starter Edition. Ik zie mijn draadloze netwerk icoon in mijn netwerkverbindingen. didnt de kans gebruik te maken van wifi, omdat ik mijn besturingssysteem Windows XP Professional. na het opmaken en wijzigen van mijn OS, wordt het pictogram weg was en mijn laptop kan niet detecteren draadloos netwerk ... mijn universiteit is een hotspot, maar dan is het doesnt work ... samebody kan mij helpen? bedankt! |
|
| |||
| |||
| Klinkt als de bestuurder niet is geïnstalleerd voor het draadloze apparaat. Volg de volgende stappen:
Kom terug naar mij met een lijst van hulpmiddelen, zoals hierboven beschreven. Ook is het exemplaar van Windows XP Professional echte? Dit zal bepalen of u de volgende stappen voor het installeren van uw stuurprogramma's voor de apparaten. |
|
| |||
| |||
| hi there! dank u voor uw hulp. Mijn XP is echt. volgde ik de dingen die je vertelde me en ik zag een vraagteken (?) naast andere inrichtingen. onder het, ik zag een vraagteken (?) samen met een uitroepteken (!) naast NETWERK CONTROLLER. wat mij te doen? bedankt! |
|
| |||
| |||
| Windows Update, wanneer hij zegt 'Express' of' Aangepast 'kiezen 'Custom'. (je kan het installeren van andere updates eerste) Dit zal de ontbrekende stuurprogramma's en automatisch de juiste driver voor dat apparaat. Occaisionally, Windows Update biedt geen drivers voor bepaalde maakt / modellen. Als dit het geval is, moet u naar uw laptop fabrikant op de website en download de relevante stuurprogramma voor uw merk / model van laptop. Hoop dat dit helpt! Jon |
|
| |||
| |||
| thanks a lot! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Uni Draadloos Netwerk werkt niet met desktop - geen netwerk adres | Samantha0101 | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 16 okt 2008 07:34 |
| Draadloos netwerk - niet verzenden netwerk adres | Samantha0101 | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 24e sep 2008 07:37 |
| Draadloos netwerk | Ken.p | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 17 mrt 2008 03:26 |
| Draadloos netwerk | wemyss1960 | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 21 nov 2007 15:26 |
| WPA draadloze netwerk | Psychaospath | Virus, spyware & Security | 3 | De 19 juli 2007 09:33 |
| Thread Tools | |
| |