mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Trådløst nettverk

Reply

Thread Tools
Old 27th 2008, 00:56
New Member Group

Default Trådløst nettverk

Hei! ny her i dette forumet ... Jeg trenger litt hjelp ... Jeg har en laptop som er WIFI klar ... da jeg kjøpte den kom med Windows XP Starter Edition. Jeg kan se mine trådløst nettverk ikon i mine nettverkstilkoblinger. gjorde ikke har mulighet til å bruke wifi fordi jeg endret mitt operativsystem til Windows XP Professional. etter formating og endring OS, ikonet var borte og min bærbare ikke kan detektere trådløse nettverket ... mitt universitet var en hotspot men da det ikke fungerer ... kan samebody hjelpe meg? takk!
Old 27th 2008, 02:28
Medlem Group

Høres ut som driveren ikke er installert for den trådløse enheten.

Følg denne fremgangsmåten:
  1. Klikk på Start.
  2. Høyreklikk på Min datamaskin.
  3. Velg Egenskaper.
  4. Klikk på Maskinvare-kategorien.
  5. Klikk på Enhetsbehandling.
Nå, se om det er noen spørsmålstegn (?) Eller Utrop Marks (!) Ved siden av enheter.

Kom tilbake til meg med en liste over enheter som beskrevet ovenfor.

Dessuten er det kopi av Windows XP Professional ekte? Dette vil avgjøre neste skritt om hvordan du skal installere driverne for enhetene.
Old 27th 2008, 17:37
New Member Group

Hei! takk for hjelpen. min XP er ekte. Jeg fulgte det som du fortalte meg, og jeg så et spørsmålstegn (?) ved siden av andre enheter. under den, så jeg et spørsmålstegn (?) sammen med et utropstegn (!) ved NETWORK kontrolleren. hva er ment å gjøre nå? takk!
Old 28th 2008, 01:24
Medlem Group

Kjør Windows Update, når det står "Express" eller "Tilpasset" velger "Tilpasset". (du må kanskje installere andre oppdateringer først)

Dette vil identifisere mangler drivere og automatisk finne riktig driver for enheten.

Occaisionally Windows Update ikke finner drivere for enkelte gjør / modeller. Hvis dette er tilfelle, må du gå til din bærbare produsentens hjemmesider og laste ned den aktuelle driveren for Merke / modell for bærbare.

Håper dette hjelper!

Jon
Old 29th 2008, 23:30
New Member Group

Thanks a lot!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.