![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vi har haft nogle problemer med netværket i vores hus det seneste. Vi havde en tekniker fra charter komme over og han sagde, at problemet var mest sandsynligt med indstillingerne på vores router. Han er tilsyneladende ikke lov til at rod med det selv, så jeg har brug for hjælp med at konfigurere den. Vores router er en Netgear model WPN824. Jeg sætter pris på enhver hjælp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilke problemer er du der har nøjagtigt?
| |||
| |||
| Godt for den sidste uge vores internetforbindelse har lige holdt op med at virke, men den siger, at vores netværk er stadig oppe og køre. |
|
| |||
| |||
| ok det første har du et modem aswel som router? Hvis ja derefter følge disse trin, Tænd for din ISP modem, skal du vente 10 min tænde den igen for så vende din router tilbage på og forsøge igen oprette forbindelse til internettet, hvis dette hasn't rettet problemet i sugest, at du sætter routeren tilbage til defualt og igen forsøge at have, det vil alow enhver permisions, at måske være at blokere din internetforbindelse. hvis denne stil dosent arbejde, jeg anbefaler, at du taler med dig internetudbyder og bede dem om at teste din linje stil hvis ingen glæde forsøge at tilslutte en anden computer / wirless enheden til netværket og derefter se om du har adgang til Internettet. |
|
| |||
| |||
| Jeg faktisk forsøgte at frakoble alt og sætte dem tilbage efter at have ventet i et par minutter, og det ser ud som om det virkede. Tilslutningerne back up, men jeg har ingen idé om det vil vare, eller hvis det vil bare gå ud igen i et par timer ligesom sine gjort i den sidste uge. Også, jeg ved ikke, om det er relateret men internetforbindelse på min laptop er slags langsomt lige nu. |
|
| |||
| |||
| Godt i al fairnness skumringen, hvilken størrelse er din conenction hvor i verden man befinder sig i verden, også afhænger af, hvor meget du bruger dit hjem conenction, og når man gør det i myldretiden? Hope this helps makker. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem med Netgear RangeMax Wireless kabel router WPN824 V3 | gareth336 | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 24th Apr 2008 09:51 |
| Problem med at oprette forbindelse til trådløse netværk ... | Jamie839 | Networking, Modemer & VoIP | 8 | 2 april 2008 13:24 |
| Trådløse netværk problem | darkblueblood | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 18 november 2007 03:36 |
| Netgear Wireless problem ... virus?? | smith4841 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 25. sep 2007 12:25 |
| Netgear trådløs problem | jamesckd | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 4. sep 2007 11:31 |
| Thread Tools | |
| |