![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olemme jonkin verran ongelmia verkon meidän talo viime aikoina. Meillä oli teknikko alkaen charter tulla ja hän sanoi, että ongelma oli todennäköisesti kanssa asetukset meidän reititin. Hän on ilmeisesti saa touhuta sen itse, joten ne tarvitsevat jonkin verran apua säätämällä se. Meidän reititin on Netgear malli WPN824. Arvostan apua. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä ongelmia olet ottaa tarkalleen?
| |||
| |||
| Hyvin viime viikolla Internet-yhteys on juuri lopettanut toimintansa, mutta se kertoo, että verkko on vielä vauhtiin. |
|
| |||
| |||
| ok Ensinnäkin onko sinulla modeemi aswel kuten reitittimessä? jos niin sitten noudattaa näitä ohjeita, Vaihteessa ISP-modeemi, odota 10 min puolestaan sen takaisin sitten reitittimesi takaisin ja yrittää uudelleen internet-yhteyden muodostamiseen, jos tämä hasn't korjannut ongelman i sugest että te asettaa reitittimen takaisin defualt ja uudelleen kokeilla prossess tämä alow mitään permisions että ehkä estää Internet-yhteys. jos tämä Stil dosent työn suosittelen puhua kanssasi ISP ja pyytää heitä testata linja Stil jos mitään iloa yrittää yhdistää toiseen tietokoneeseen / wirless laitteen verkko-ja katsomme sitten, jos sinulla on Internet-yhteys. |
|
| |||
| |||
| Olen itse yrittänyt katkaiset kaiken ja kytkemällä ne takaisin sen jälkeen, kun odottaa muutaman minuutin, ja näyttää siltä kuin se toimi. Liitännät takaisin, mutta minulla ei ole aavistustakaan, jos se kestää tai jos se vain mennä uudelleen muutaman tunnin kuluttua, kuten se on tehnyt viimeisen viikon aikana. Myös, en tiedä onko se liittyvien mutta internet-yhteys kannettavassa tietokoneessa on tavallaan hitaasti juuri nyt. |
|
| |||
| |||
| No al fairnness dusk, mitä kokoa on conenction missä päin maailmaa olet sijaitsee maailmassa, riippuu myös siitä, kuinka paljon voit käyttää oman conenction ja kun teet sen aikana ruuhka-aikoina? toivomme, että tämä auttaa perämies. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problem with Netgear Rangemax Wireless kaapeli reitittimen WPN824 V3 | gareth336 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 24th Apr 2008 09:51 |
| Yhteyden muodostaminen langattomaan verkkoon ... | Jamie839 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 8 | 2. Huhtikuu 2008 13:24 |
| Langaton verkko-ongelma | darkblueblood | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 18. marraskuu 2007 03:36 |
| Netgear Wireless ongelma ... virus? | smith4841 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 25 Sep 2007 12:25 |
| Netgear langattomat ongelma | jamesckd | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 4. Sep 2007 11:31 |
| Thread Tools | |
| |