mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Draadloos Netwerk Probleem - Netgear WPN824 Model

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 12:02
Lid Fractie

Default Draadloos Netwerk Probleem - Netgear WPN824 Model

We zijn wat problemen met het netwerk in ons huis de laatste tijd. We hadden een technicus uit charter komen en hij zei dat het probleem was waarschijnlijk met de instellingen op onze router. Hij is blijkbaar niet toegestaan om rotzooi toch zelf zodat ik wat hulp nodig met het configureren van het.

Onze router is een Netgear WPN824 model. Ik waardeer alle hulp.
Old 23 juni 2009, 12:10
Administrator Group

Welke problemen heb je precies?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 juni 2009, 13:40
Lid Fractie

Nou voor de laatste week van onze internet verbinding is net gestopt met werken, maar zij zegt dat ons netwerk is nog steeds up and running.
Old 23 juni 2009, 17:35
Donor Groep

ok de eerste plaats heb je een modem aswel als de router?
zo ja, volg dan deze stappen,
Zet uw ISP modem, wacht 10 minuten weer terug op
Vervolgens slaat u uw router terug op
en probeer opnieuw verbinding te maken met het internet als dit hasn't vaste het probleem i sugest dat je de router terug naar DEFAULT en opnieuw proberen de prossess dit alow elke permisions dat misschien blokkeert uw internetverbinding.
Als dit stil dosent werk ik u spreken met je ISP en vraag hen om te testen uw lijn stil als er geen vreugde probeert u een andere computer / wirless-toestel aan op uw netwerk en dan zien of u toegang tot internet.
Old 23 juni 2009, 17:45
Lid Fractie

Ik probeerde alles wat los en sluiten ze terug in de wacht na een paar minuten en lijkt het er op dat het werkte. De aansluitingen back-up, maar ik heb geen idee wanneer het zal duren of wanneer zij zullen gewoon gaan weer in een paar uur als zijn gedaan voor de vorige week. Ook, ik weet niet of het is gerelateerd, maar de internet verbinding op mijn laptop is soort van trage nu.
Old 24 jun 2009, 00:35
Donor Groep

Welnu, in al fairnness schemering, wat de omvang is uw conenction waar in de wereld bevindt u zich in de wereld, hangt ook af van hoeveel je gebruik maken van uw huis conenction en wanneer je het doet tijdens de piekuren?
hoop dat dit helpt mate.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Probleem met Netgear RangeMax Wireless-kabel router WPN824 V3 gareth336 Netwerken, modems & VoIP 4 24 apr 2008 09:51
Kan geen verbinding maken met draadloze netwerk ... Jamie839 Netwerken, modems & VoIP 8 De 2 april 2008 13:24
Draadloos netwerk probleem darkblueblood Netwerken, modems & VoIP 4 18 nov 2007 03:36
Netgear Wireless probleem ... virus? smith4841 Netwerken, modems & VoIP 1 25e sep 2007 12:25
Netgear draadloze probleem jamesckd Netwerken, modems & VoIP 2 4e sep 2007 11:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.