mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Wireless Network Problem - Netgear Model WPN824

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 12:02
Medlem Group

Default Wireless Network Problem - Netgear Model WPN824

Vi har hatt litt problemer med nettverket i huset vårt siste. Vi hadde en tekniker fra charter komme over og han sa at problemet var sannsynligvis med innstillingene på ruteren. Han er tydeligvis ikke lov til å rote med det selv, så jeg trenger litt hjelp med å konfigurere den.

Våre ruter er en Netgear modell WPN824. Jeg setter pris på all hjelp.
Old 23 juni 2009, 12:10
Administrator Group

Hvilke problemer er det du har akkurat?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 juni 2009, 13:40
Medlem Group

Godt for den siste uken vår internettforbindelse har nettopp sluttet å virke, men det forteller at vårt nettverk er fortsatt oppe og går.
Old 23 juni 2009, 17:35
Donor Group

ok Først har du et modem aswel som router?
Hvis det deretter følger disse trinnene,
Slå av din ISP modemet, vente 10 minutter slår den på igjen
og slå ruteren tilbake på
og prøve og koble til Internett hvis denne hasn't løst problemet i sugest at du setter ruteren tilbake til defualt og prøve prossess dette vil alow noen permisions som kanskje blokkerer Internett-tilkoblingen.
hvis denne stil dosent arbeidet anbefaler jeg at du snakker med deg ISP og be dem teste linjen stil hvis ingen glede prøve å koble en datamaskin / Wirless enheten til nettverket, og deretter se om du har tilgang til Internett.
Old 23 juni 2009, 17:45
Medlem Group

Jeg faktisk prøvde trekke ut alt og plugge dem tilbake etter å vente på noen få minutter, og det virker som at det fungerte. Forbindelsene sikkerhetskopiere men jeg aner ikke om det vil vare eller om den vil bare gå ut igjen om noen timer vil det gjort for den siste uken. Også, jeg vet ikke om det er relatert men internettforbindelse på min laptop er slags sakte akkurat nå.
Old 24 juni 2009, 00:35
Donor Group

I al fairnness skumring, hvilken størrelse er conenction hvor i verden befinner du deg i verden, avhenger også av hvor mye du bruker hjemme conenction og når du gjør det under peak ganger?
håper dette hjelper kompis.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.