![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vi har hatt litt problemer med nettverket i huset vårt siste. Vi hadde en tekniker fra charter komme over og han sa at problemet var sannsynligvis med innstillingene på ruteren. Han er tydeligvis ikke lov til å rote med det selv, så jeg trenger litt hjelp med å konfigurere den. Våre ruter er en Netgear modell WPN824. Jeg setter pris på all hjelp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilke problemer er det du har akkurat?
| |||
| |||
| Godt for den siste uken vår internettforbindelse har nettopp sluttet å virke, men det forteller at vårt nettverk er fortsatt oppe og går. |
|
| |||
| |||
| ok Først har du et modem aswel som router? Hvis det deretter følger disse trinnene, Slå av din ISP modemet, vente 10 minutter slår den på igjen og slå ruteren tilbake på og prøve og koble til Internett hvis denne hasn't løst problemet i sugest at du setter ruteren tilbake til defualt og prøve prossess dette vil alow noen permisions som kanskje blokkerer Internett-tilkoblingen. hvis denne stil dosent arbeidet anbefaler jeg at du snakker med deg ISP og be dem teste linjen stil hvis ingen glede prøve å koble en datamaskin / Wirless enheten til nettverket, og deretter se om du har tilgang til Internett. |
|
| |||
| |||
| Jeg faktisk prøvde trekke ut alt og plugge dem tilbake etter å vente på noen få minutter, og det virker som at det fungerte. Forbindelsene sikkerhetskopiere men jeg aner ikke om det vil vare eller om den vil bare gå ut igjen om noen timer vil det gjort for den siste uken. Også, jeg vet ikke om det er relatert men internettforbindelse på min laptop er slags sakte akkurat nå. |
|
| |||
| |||
| I al fairnness skumring, hvilken størrelse er conenction hvor i verden befinner du deg i verden, avhenger også av hvor mye du bruker hjemme conenction og når du gjør det under peak ganger? håper dette hjelper kompis. |