![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har et virkelig underligt problem med min bærbare computer ...
Det opretter forbindelse til min router og opnår en IP-adresse både trådløst og Wired. Nu er det opnår en ip-adresse, og siger, at det er tilsluttet, men vil ikke tillade nogen dataoverførslen overhovedet. Jeg kan ikke pinge et websted, skal du bruge internettet ved at oprette forbindelse til irc osv. Bemærk: Det vil også tilslutte og få en IP-adresse kabelforbundet direkte til mit modem og give mig det samme problem. Jeg har andre computere på routeren, som alle arbejder bøde. Så dybest set har jeg ingen anelse om, hvad der er galt. Jeg bruger ikke firewalls. Det sidste, min computer gjorde før dette skete, var i løbet af natten den opdateret med Windows Update og genstartet. Forbindelsen var fint, da jeg gik i seng, og om morgenen var det sådan her. Så ... fra hvad jeg kan fortælle, er det ikke et problem med min internetforbindelse, og det er ikke et problem med mit trådløse kort eller Ethernet adapter ... Jeg tror det må være et problem med min filsystem? Kunne jeg få noget ødelagt i mit register, der forårsager det? Enhver hjælp værdsat, thx. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kan du prøve at pinge routeren? Det vil sandsynligvis være 192.168.1.1 eller noget i den retning.
Hvis du kan pinge router, så du ved, at der er en form for forbindelse mellem dem. Næste ting at tjekke ville være, at nogle slags blokering regel er ikke et uheld blevet oprettet på router eller anden grund. Har du forsøgt genstart routeren / nulstillet den tilbage til fabriksindstillinger? Det kan kun være at uddele computeren en Duff IP-adresse eller sådan noget. Har du forsøgt at give computeren en statisk IP-adresse, og se om det vil slutte? Hvis du ikke ved, hvordan du gør dette spørge. Jeg tvivler på sin noget at gøre med registreringsdatabasen ... Også, har du fået et andet netværk, som du kan se, om du kunne oprette forbindelse til, at udelukke alle problemer, der måtte være bosat på den mistænkte computer?
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Højre, så selvfølgelig noget at gøre med computeren.
Du kan forsøge at genopbygge den TCP / IP Stack: Genopbygningen af TCP / IP Stack Klik på Start Vælg Løbe Kopier og indsæt følgende tekst i boksen Kør: Code:
netsh int ip reset c: \ tcpiprebuild.log
|
|||
|
|||
|
Citat:
Thx for al den hjælp, btw. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har haft en idé:
Gå til Start - Kør - Skriv CMD Skriv ipconfig / all Se, hvad den siger til Default Gateway og DND Servers.
|
|||
|
|||
|
Citat:
Windows IP-konfiguration Værtsnavn. . . . . . . . . . . . : STEVE Primære DNS-suffiks. . . . . . . : Node Type. . . . . . . . . . . . : Hybrid IP Routing Enabled. . . . . . . . : Ingen WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : Ingen thernet adapter Local Area Connection: Media stat. . . . . . . . . . . : Medier frakoblet Beskrivelse. . . . . . . . . . . : Intel (R) PRO/100 VE Network Connection Fysisk adresse. . . . . . . . . : 00-A0-D1-2F-5F-18 Ethernet adapter Wireless Network Connection: Connection-specifikke DNS-suffiks. : Beskrivelse. . . . . . . . . . . : Intel (R) PRO / Wireless 3945ABG Network Connection Fysisk adresse. . . . . . . . . : 00-13-02-83-38-D5 Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Ja Selvkonfigurationssystem Enabled. . . . : Ja IP-adresse. . . . . . . . . . . . : 192.168.1.103 Undernetmaske. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Default Gateway. . . . . . . . . : 192.168.1.1 DHCP-server. . . . . . . . . . . : 192.168.1.1 DNS-servere. . . . . . . . . . . : 192.168.1.1 Lease Opnaaet. . . . . . . . . . : 10. juli 2008 11:58:07 Lease Expires. . . . . . . . . . : 11. juli 2008 11:58:07 |
|
|
|||
|
|||
|
Dette er et meget bizart problem.
Alt ser fint i De IP-indstillinger. Kan du overføre filer mellem din mistanke computer og andre computere? Prøv at gå ind på Enhedshåndtering og slette alle de Netværksadaptere. Genstart og XP skal enten automatisk installere dem eller hente de nyeste drivere fra internettet. Se hvad der sker derefter.
|
|||
|
|||
|
Citat:
Citat:
|
|
|
|||
|