vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Langaton + Wired Molemmat saada IP-osoitteita, mutta ei anna mitään toimintaa. Please help!

Reply

Thread Tools
Old 9 heinäkuu 2008, 20:45
Jäsen

Default Langaton + Wired Molemmat saada IP-osoitteita, mutta ei anna mitään toimintaa. Please help!

Minulla on todella outo ongelma minun laptop ...

Se muodostaa oman reitittimen ja saa IP-osoitteen sekä langattomasti ja johdotettu. Nyt se saa IP-osoitteen, ja sanoo, että se on kytketty, mutta ei anna mitään tietoja siirtää lainkaan. En voi ping sivuston, käyttää Internet-yhteyden irc jne.

Huomaa: Se myös yhdistää ja saada ip osoite johdotettu suoraan minun modeemi ja antaa minulle sama ongelma.

Olen muihin tietokoneisiin reitittimen jossa kaikki toimivat hyvin. Joten periaatteessa minulla ei ole aavistustakaan, mitä on vialla. En käytä palomuurit.

Viimeinen asia, minun tietokone ei ennen kuin tämä tapahtui oli yöllä se päivitetty Windows Update-ja käynnistetään uudelleen. Yhteys oli hienoa, kun menin nukkumaan, ja aamulla se oli näin.

Joten ... siitä, mitä voin kertoa, se ei ole ongelma minun Internet-yhteys, ja se ei ole ongelma minun langattoman kortin tai ethernet-sovitin ... Kai se on ongelma minun tiedostojärjestelmä? Saisinko jotain vioittunut minun rekisterin, joka aiheuttaa tämän?

Kaikki apu appreciated, thx.
Old 10 heinäkuu 2008, 04:00
Moderator Group

Default Langaton + Wired Molemmat saada IP-osoitteita, mutta ei anna mitään toimintaa. Please help!

Voitko yrittää pingata reititintä? Se on todennäköisesti 192.168.1.1 tai jotain tähän suuntaan.

Jos voit pingata reititintä, niin te tiedätte, että on olemassa jonkinlainen yhteys niiden välillä.

Seuraava asia tarkistaaksesi olisi jonkinlaisia suojaamisista sääntö ei ole vahingossa on perustettu reitittimen jostain syystä.

Oletko kokeillut käynnistystä reitittimen / palauttamalla sen takaisin tehdasasetukset? Se voi vain jakaa tietokone duff IP-osoite tai jotain.

Oletko kokeillut antaa tietokone on staattinen IP-osoite, ja katso jos se liittää? Jos et tiedä, miten tämä tehdään kysyä.

Epäilen sen mitään tekemistä rekisteriin ...

Lisäksi sinulla on toinen verkko, että voit nähdä, jos voisit muodostaa yhteyden, sulkea pois mitään ongelmia, jotka voivat olla oleskelevien epäillyn tietokoneeseen?

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 10 heinäkuu 2008, 06:50
Jäsen

Quote:
Originally Posted by serverguy View Post
Voitko yrittää pingata reititintä? Se on todennäköisesti 192.168.1.1 tai jotain tähän suuntaan.

Jos voit pingata reititintä, niin te tiedätte, että on olemassa jonkinlainen yhteys niiden välillä.
Pyyntö aikakatkaistiin.

Quote:
Seuraava asia tarkistaaksesi olisi jonkinlaisia suojaamisista sääntö ei ole vahingossa on perustettu reitittimen jostain syystä.

Oletko kokeillut käynnistystä reitittimen / palauttamalla sen takaisin tehdasasetukset? Se voi vain jakaa tietokone duff IP-osoite tai jotain.
Yritin käynnistystä se aiemmin ei muutu, vain yrittänyt nollaus ja vielä mitään.

Quote:
Oletko kokeillut antaa tietokone on staattinen IP-osoite, ja katso jos se liittää? Jos et tiedä, miten tämä tehdään kysyä.

Epäilen sen mitään tekemistä rekisteriin ...
Yritin tätä, ja se on edelleen samaa asiaa.

Quote:
Lisäksi sinulla on toinen verkko, että voit nähdä, jos voisit muodostaa yhteyden, sulkea pois mitään ongelmia, jotka voivat olla oleskelevien epäillyn tietokoneeseen?
No, I kytketty sen suoraan minun modeemi ja se ei edelleenkään toimi, mutta minun muut tietokoneet toimivat hyvin, kun liitetään modeemi ja myös sakko, kun liitetään reititintä.
Old 10 heinäkuu 2008, 08:41
Moderator Group

Oikeus, joten sen tietenkin tehdä tietokoneen kanssa.

Voit kokeilla uudelleenrakentaminen TCP / IP-pinon:

Rebuilding TCP / IP-pinon

Valitse Alku

Valitse Juosta

Kopioi ja liitä seuraava teksti Suorita-ruutuun:

Code:
netsh int ip reset c: \ tcpiprebuild.log
A komentokehoteikkuna tulee avata ja sulkea uudelleen.

Old 10 heinäkuu 2008, 09:09
Jäsen

Quote:
Oikeus, joten sen tietenkin tehdä tietokoneen kanssa.

Voit kokeilla uudelleenrakentaminen TCP / IP-pinon:

Rebuilding TCP / IP-pinon

Valitse Alku

Valitse Juosta

Kopioi ja liitä seuraava teksti Suorita-ruutuun:

Code:
netsh int ip reset c: \ tcpiprebuild.log
A komentokehoteikkuna tulee avata ja sulkea uudelleen.
Ei vieläkään toimi ... muita ideoita?

Thx kaikesta avusta BTW.
Old 10 heinäkuu 2008, 09:27
Moderator Group

Minulla on ollut idea:

Mene Käynnistä - Suorita - Kirjoita CMD

Kirjoita ipconfig / all

Katso, mitä se sanoo, että oletusyhdyskäytävä ja DND Palvelimet.

Old 10 heinäkuu 2008, 09:44
Jäsen

Quote:
Minulla on ollut idea:

Mene Käynnistä - Suorita - Kirjoita CMD

Kirjoita ipconfig / all

Katso, mitä se sanoo, että oletusyhdyskäytävä ja DND Palvelimet.

Windows IP-määritykset

Palvelimen nimi. . . . . . . . . . . . : STEVE
Ensisijainen DNS. . . . . . . :
Node Type. . . . . . . . . . . . : Sekajärjestelmä
IP Routing Enabled. . . . . . . . : O
WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : O

thernet adapter Local Area Connection:

Media valtio. . . . . . . . . . . : Media katkeaa
Kuvaus. . . . . . . . . . . : Intel (R) PRO/100 VE Network Connection
Fyysinen osoite. . . . . . . . . : 00-A0-D1-2F-5F-18

Ethernet-sovitin Langaton verkkoyhteys:

Yhteys-erityisiä DNS. :
Kuvaus. . . . . . . . . . . : Intel (R) PRO / Wireless 3945ABG Network Connection
Fyysinen osoite. . . . . . . . . : 00-13-02-83-38-D5
Dhcp käytössä. . . . . . . . . . . : Kyllä
Autoconfiguration Enabled. . . . : Kyllä
IP-osoite. . . . . . . . . . . . : 192.168.1.103
Aliverkon peite. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Oletusyhdyskäytävä. . . . . . . . . : 192.168.1.1
DHCP-palvelin. . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
DNS-palvelimet. . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
Lease saatu. . . . . . . . . . : July 10, 2008 11:58:07
Lease Expires. . . . . . . . . . : July 11, 2008 11:58:07
Old 10 heinäkuu 2008, 14:38
Moderator Group

Tämä on hyvin kummallinen ongelma.

Kaikki näyttää sakon olet IP-asetukset.

Voitko siirtää tiedostoja puhelimen epäillä tietokoneen ja muiden tietokoneiden?

Kokeile mennä sisään Device Manager ja poistamalla kaikki Verkkosovittimet.

Käynnistä uudelleen ja XP olisi joko automaattisesti asentaa tai ladata uusimmat ohjaimet Internetissä.

Katso mitä tapahtuu sitten.

Old 10 heinäkuu 2008, 15:56
Jäsen

Quote:
Tämä on hyvin kummallinen ongelma.

Kaikki näyttää sakon olet IP-asetukset.

Voitko siirtää tiedostoja puhelimen epäillä tietokoneen ja muiden tietokoneiden?
Kyllä, juuri kokeillut sitä, ja voin tehdä tämän.

Quote:
Kokeile mennä sisään Device Manager ja poistamalla kaikki Verkkosovittimet.

Käynnistä uudelleen ja XP olisi joko automaattisesti asentaa tai ladata uusimmat ohjaimet Internetissä.

Katso mitä tapahtuu sitten.
Se ei korjaa sitä.
Old 10 heinäkuu 2008, 16:05
Moderator Group

Oikea.

Kokeile palauttanut XP: n palomuuri:
http://www.winxptutor.com/sp2/resetfw.htm

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Lisää langaton reititin Kiinteän verkon? atorres0506 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 19 marraskuu 2009 08:43
Jaa Langaton Internet-A Wired Connection!? LegendaryFire Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 10th Jun 2009 19:15
Langaton yhteys, mutta ei Internet-toiminnan SlapnutSkits Verkottuminen, Modeemit & VoIP 4 1st Apr 2008 11:23
Langallinen tai langaton perustaa auttaa SOgden Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 20 Jan 2008 11:53
Langallinen tai langaton? Glitch Rautatavaran Chat 11 20. lokakuu 2006 02:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.