mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Draadloos + Wired zullen zowel het verkrijgen van IP-adressen, maar zal geen enkele activiteit. Please help!

Reply

Thread Tools
Old 9 jul 2008, 20:45
Lid Fractie

Default Draadloos + Wired zullen zowel het verkrijgen van IP-adressen, maar zal geen enkele activiteit. Please help!

Ik heb een heel raar probleem met mijn laptop ...

Het wordt aangesloten op mijn router en krijgt een IP-adres zowel draadloos en bedraad. Nu krijgt een ip-adres, en zegt dat het is aangesloten, maar zal niet toestaan dat een overdracht van gegevens op alle. Ik kan niet pingen een website, het gebruik van het internet, verbinding met IRC, enz.

Opmerking: Het zal ook aansluiten en het verkrijgen van een IP-adres bekabeld naar mijn modem en geeft mij hetzelfde probleem.

Ik heb andere computers op de router waarop alle werken prima. Dus eigenlijk heb ik geen idee wat er mis is. Ik maak geen gebruik van firewalls.

Het laatste wat mijn computer deed voordat dit gebeurd is tijdens de nacht bijgewerkt met het Windows Update en opnieuw opgestart. De verbinding was goed toen ik ging naar bed, en in de ochtend was het zo.

Dus ... van wat ik kan vertellen, het is niet een probleem met mijn internet verbinding, en het is niet een probleem met mijn draadloze netwerkkaart of Ethernet-adapter ... Ik denk dat het moet gaan om een probleem met mijn bestandssysteem? Kan ik iets beschadigd is in mijn register dat de oorzaak hiervan?

Alle hulp gewaardeerd, thx.
Old 10 juli 2008, 04:00
Moderator Groep

Default Draadloos + Wired zullen zowel het verkrijgen van IP-adressen, maar zal geen enkele activiteit. Please help!

Kun je proberen te pingen van de router? Het zal waarschijnlijk 192.168.1.1 of iets in die richting.

Als je kunt pingen van de router, dan weet je dat er een soort band tussen hen.

Volgende ding te controleren zou zijn dat enige vorm van blokkering regel ook niet per ongeluk ingesteld op de router om een bepaalde reden.

Heeft u geprobeerd het herstarten van de router / resetten van het terug naar fabrieksinstellingen? Het kan gewoon met het uitdelen van uw computer een IP-adres Duff of zoiets.

Heb je geprobeerd te geven op uw computer een statisch IP-adres, en zien of het zal een verbinding? Als je niet weet hoe dit te doen vragen.

Ik betwijfel het iets te maken met het register ...

Ook heb je een ander netwerk dat je kon zien als je zou kunnen aansluiten bij uitspraak van alle problemen die zouden kunnen worden die op de verdachte computer?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 10 jul 2008, 06:50
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serverguy View Post
Kun je proberen te pingen van de router? Het zal waarschijnlijk 192.168.1.1 of iets in die richting.

Als je kunt pingen van de router, dan weet je dat er een soort band tussen hen.
Request timed out.

Citaat:
Volgende ding te controleren zou zijn dat enige vorm van blokkering regel ook niet per ongeluk ingesteld op de router om een bepaalde reden.

Heeft u geprobeerd het herstarten van de router / resetten van het terug naar fabrieksinstellingen? Het kan gewoon met het uitdelen van uw computer een IP-adres Duff of zoiets.
Ik probeerde het rebooten van het voorheen met geen verandering, net geprobeerd en nog steeds niets.

Citaat:
Heb je geprobeerd te geven op uw computer een statisch IP-adres, en zien of het zal een verbinding? Als je niet weet hoe dit te doen vragen.

Ik betwijfel het iets te maken met het register ...
Geprobeerd, en het is nog steeds hetzelfde te doen.

Citaat:
Ook heb je een ander netwerk dat je kon zien als je zou kunnen aansluiten bij uitspraak van alle problemen die zouden kunnen worden die op de verdachte computer?
Nou, ik het direct aangesloten op mijn modem en het nog steeds niet werken, maar mijn andere computers werken indien aangesloten op de modem en ook boete indien aangesloten op de router.
Old 10 jul 2008, 08:41
Moderator Groep

Rechts, zodat het duidelijk iets te maken met de computer.

U kunt proberen de wederopbouw van het TCP / IP stack:

Wederopbouw van het TCP / IP stack

Klik op Start

Selecteer Rennen

Kopieer en plak de volgende tekst in het vak Uitvoeren:

Code:
netsh int ip reset c: \ tcpiprebuild.log
Een Opdrachtprompt venster zal openen en weer sluiten.

Old 10 jul 2008, 09:09
Lid Fractie

Citaat:
Rechts, zodat het duidelijk iets te maken met de computer.

U kunt proberen de wederopbouw van het TCP / IP stack:

Wederopbouw van het TCP / IP stack

Klik op Start

Selecteer Rennen

Kopieer en plak de volgende tekst in het vak Uitvoeren:

Code:
netsh int ip reset c: \ tcpiprebuild.log
Een Opdrachtprompt venster zal openen en weer sluiten.
Nog steeds niet werkt ... alle andere ideeën?

Thx voor alle hulp btw.
Old 10 jul 2008, 09:27
Moderator Groep

Ik heb een idee:

Ga naar Start - Uitvoeren - Typ CMD

Typ in ipconfig / all

Zie wat het zegt voor standaardgateway en DND Servers.

Old 10 jul 2008, 09:44
Lid Fractie

Citaat:
Ik heb een idee:

Ga naar Start - Uitvoeren - Typ CMD

Typ in ipconfig / all

Zie wat het zegt voor standaardgateway en DND Servers.

Windows IP-configuratie

Host-naam. . . . . . . . . . . . : STEVE
Primair DNS-achtervoegsel. . . . . . . :
Node Type. . . . . . . . . . . . : Hybride
IP-routering ingeschakeld. . . . . . . . : Nee
WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : Nee

THERNET adapter Local Area Connection:

Media staat. . . . . . . . . . . : Media verbroken
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Intel (R) PRO/100 VE Network Connection
Physical Address. . . . . . . . . : 00-A0-D1-2F-5F-18

Ethernet adapter Wireless Network Connection:

Verbinding-specifieke DNS Suffix. :
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Intel (R) PRO / Wireless 3945ABG Network Connection
Physical Address. . . . . . . . . : 00-13-02-83-38-D5
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Ja
Autoconfiguratie Ingeschakeld. . . . : Ja
IP-adres. . . . . . . . . . . . : 192.168.1.103
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Default Gateway. . . . . . . . . : 192.168.1.1
DHCP Server. . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
DNS Servers. . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
Lease verkregen. . . . . . . . . . : 10 juli 2008 11:58:07
Lease Expires. . . . . . . . . . : 11 juli 2008 11:58:07
Old 10 juli 2008, 14:38
Moderator Groep

Dit is een heel bizar probleem.

Alles ziet er prima in je IP-instellingen.

Kunt u bestanden uitwisselen tussen uw computer en andere verdachte computers?

Probeer gaan naar Apparaatbeheer en verwijderen van alle Netwerkadapters.

Herstart de computer en XP moeten ofwel automatisch installeren of download de nieuwste stuurprogramma's van het internet.

Zie wat er gebeurt dan.

Old 10 juli 2008, 15:56
Lid Fractie

Citaat:
Dit is een heel bizar probleem.

Alles ziet er prima in je IP-instellingen.

Kunt u bestanden uitwisselen tussen uw computer en andere verdachte computers?
Ja, net geprobeerd en ik kan doen.

Citaat:
Probeer gaan naar Apparaatbeheer en verwijderen van alle Netwerkadapters.

Herstart de computer en XP moeten ofwel automatisch installeren of download de nieuwste stuurprogramma's van het internet.

Zie wat er gebeurt dan.
Dat niet repareren.
Old 10 juli 2008, 16:05
Moderator Groep

Rechts.

Probeer het resetten van de XP-firewall:
http://www.winxptutor.com/sp2/resetfw.htm

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Voeg Wireless Router aan Wired Network? atorres0506 Netwerken, modems & VoIP 1 19 november 2009 08:43
Aandeel Draadloos internet op een bekabelde verbinding!? LegendaryFire Netwerken, modems & VoIP 0 10 jun 2009 19:15
Draadloze verbinding, maar geen internet-activiteit SlapnutSkits Netwerken, modems & VoIP 4 De 1 april 2008 11:23
Bedraad of draadloos opgericht helpen SOgden Netwerken, modems & VoIP 2 20 Jan 2008 11:53
Bedraad of draadloos? Glitch Algemeen Hardware Chat 11 20 okt 2006 02:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.