![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een heel raar probleem met mijn laptop ... Het wordt aangesloten op mijn router en krijgt een IP-adres zowel draadloos en bedraad. Nu krijgt een ip-adres, en zegt dat het is aangesloten, maar zal niet toestaan dat een overdracht van gegevens op alle. Ik kan niet pingen een website, het gebruik van het internet, verbinding met IRC, enz. Opmerking: Het zal ook aansluiten en het verkrijgen van een IP-adres bekabeld naar mijn modem en geeft mij hetzelfde probleem. Ik heb andere computers op de router waarop alle werken prima. Dus eigenlijk heb ik geen idee wat er mis is. Ik maak geen gebruik van firewalls. Het laatste wat mijn computer deed voordat dit gebeurd is tijdens de nacht bijgewerkt met het Windows Update en opnieuw opgestart. De verbinding was goed toen ik ging naar bed, en in de ochtend was het zo. Dus ... van wat ik kan vertellen, het is niet een probleem met mijn internet verbinding, en het is niet een probleem met mijn draadloze netwerkkaart of Ethernet-adapter ... Ik denk dat het moet gaan om een probleem met mijn bestandssysteem? Kan ik iets beschadigd is in mijn register dat de oorzaak hiervan? Alle hulp gewaardeerd, thx. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun je proberen te pingen van de router? Het zal waarschijnlijk 192.168.1.1 of iets in die richting. Als je kunt pingen van de router, dan weet je dat er een soort band tussen hen. Volgende ding te controleren zou zijn dat enige vorm van blokkering regel ook niet per ongeluk ingesteld op de router om een bepaalde reden. Heeft u geprobeerd het herstarten van de router / resetten van het terug naar fabrieksinstellingen? Het kan gewoon met het uitdelen van uw computer een IP-adres Duff of zoiets. Heb je geprobeerd te geven op uw computer een statisch IP-adres, en zien of het zal een verbinding? Als je niet weet hoe dit te doen vragen. Ik betwijfel het iets te maken met het register ... Ook heb je een ander netwerk dat je kon zien als je zou kunnen aansluiten bij uitspraak van alle problemen die zouden kunnen worden die op de verdachte computer?
|
| ||||
| ||||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Rechts, zodat het duidelijk iets te maken met de computer. U kunt proberen de wederopbouw van het TCP / IP stack: Wederopbouw van het TCP / IP stack Klik op Start Selecteer Rennen Kopieer en plak de volgende tekst in het vak Uitvoeren: Code: netsh int ip reset c: \ tcpiprebuild.log
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Thx voor alle hulp btw. |
|
| |||
| |||
| Ik heb een idee: Ga naar Start - Uitvoeren - Typ CMD Typ in ipconfig / all Zie wat het zegt voor standaardgateway en DND Servers.
|
| |||
| |||
| Citaat:
Windows IP-configuratie Host-naam. . . . . . . . . . . . : STEVE Primair DNS-achtervoegsel. . . . . . . : Node Type. . . . . . . . . . . . : Hybride IP-routering ingeschakeld. . . . . . . . : Nee WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : Nee THERNET adapter Local Area Connection: Media staat. . . . . . . . . . . : Media verbroken Beschrijving. . . . . . . . . . . : Intel (R) PRO/100 VE Network Connection Physical Address. . . . . . . . . : 00-A0-D1-2F-5F-18 Ethernet adapter Wireless Network Connection: Verbinding-specifieke DNS Suffix. : Beschrijving. . . . . . . . . . . : Intel (R) PRO / Wireless 3945ABG Network Connection Physical Address. . . . . . . . . : 00-13-02-83-38-D5 DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Ja Autoconfiguratie Ingeschakeld. . . . : Ja IP-adres. . . . . . . . . . . . : 192.168.1.103 Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Default Gateway. . . . . . . . . : 192.168.1.1 DHCP Server. . . . . . . . . . . : 192.168.1.1 DNS Servers. . . . . . . . . . . : 192.168.1.1 Lease verkregen. . . . . . . . . . : 10 juli 2008 11:58:07 Lease Expires. . . . . . . . . . : 11 juli 2008 11:58:07 |
|
| |||
| |||
| Dit is een heel bizar probleem. Alles ziet er prima in je IP-instellingen. Kunt u bestanden uitwisselen tussen uw computer en andere verdachte computers? Probeer gaan naar Apparaatbeheer en verwijderen van alle Netwerkadapters. Herstart de computer en XP moeten ofwel automatisch installeren of download de nieuwste stuurprogramma's van het internet. Zie wat er gebeurt dan.
|
| |||
| |||
| Citaat:
Citaat:
|
|
| |||
| |||
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Voeg Wireless Router aan Wired Network? | atorres0506 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 19 november 2009 08:43 |
| Aandeel Draadloos internet op een bekabelde verbinding!? | LegendaryFire | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 10 jun 2009 19:15 |
| Draadloze verbinding, maar geen internet-activiteit | SlapnutSkits | Netwerken, modems & VoIP | 4 | De 1 april 2008 11:23 |
| Bedraad of draadloos opgericht helpen | SOgden | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 20 Jan 2008 11:53 |
| Bedraad of draadloos? | Glitch | Algemeen Hardware Chat | 11 | 20 okt 2006 02:51 |
| Thread Tools | |
| |