![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Dell Inspiron 1520, i går aftes med enhver advarsel min skærm gik alle blå med writng fylde skærmen jeg bare formået at læse lukke ned for at beskytte dig mod eventuelle skader. Da jeg gentog jeg fik disse to fejl mesages .. Dell trådløse WLAN-kortet trådløse netværk Tray Applet er holdt op med at virke, og i en separat boks .. Din wifi Catcher band konfigurationen er ikke kompatibel med dit WLAN-kortet band konfiguration. Jeg har nu ikke nogen forbindelse til internettet. Jeg har e sendt Dell, men havde ikke noget svar fra den endnu, og jeg dont ønsker at vente på telefonen for omtrent 35 minutter, så jeg var bare håber nogen af deres måske har en idé, hvordan du kan løse dette problem. Virkelig taknemmelig for alle idéer. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan `t tilbyde dig meget hjælp, men da jeg havde mine 10 trojans, at` s det budskab, jeg havde.
__________________ <Alle billeder må ikke være større end 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Takket Carl, Alt dette skete sekunder efter McAfee advaret mig was'nt beskyttes og could'nt løse problemet. Tak for svaret |
|
| |||
| |||
| It `s cool mate bare glad for at hjælpe.
__________________ <Alle billeder må ikke være større end 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Hej, Det første mener jeg, er ikke et hardware problem, er det software beskadiget. Andet, kan du udskifte dit system med en ny version af win XP. Derefter opdatere dine enheder indgår WLAN-kortet. Endelig vil din bærbare computer skal komme til live igen og slut med resten af verden. være glad, hvis du håb. ![]() Hilsen |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Can't Get trådløse kort Too Work!? | LegendaryFire | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 4 september 2009 15:10 |
| Ubuntu Linux 7.10 WLAN problem | oobrokensilence | Linux & Alternative OS | 3 | 4. maj 2009 08:23 |
| Wireless Card | Brennen89 | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 28 januar 2008 10:52 |
| WLAN problemer | fireballs169 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 24 januar 2008 11:43 |
| Wireless kortet | antbann | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 1 november 2007 15:31 |
| Thread Tools | |
| |