vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Verkottuminen, Modeemit & VoIP

Register

Langaton WLAN-kortti

Reply

Thread Tools
Old 30 tammikuu 2008, 12:11
Jäsen

Default Langaton WLAN-kortti

Olen Dell Inspiron 1520, viime yönä ilman mitään varoituksia minun näytön meni kaikki sininen kanssa writng täyttö näytön juuri onnistunut lukea sulkemisesta suojata sinua haittaa.
Kun uudelleen sain nämä kaksi virhettä mesages ..
Dellin langaton WLAN-kortti langattoman verkon Lokero Applet on lopettanut toimintansa ja erillinen laatikko ..
Sinun wifi sieppari bändin kokoonpano ei ole yhteensopiva sinun WLAN-kortin bändin kokoonpano.
Olen nyt ei ole Internet-yhteyttä. Olen e lähetetään Dell mutta hänellä ei ollut vastausta vielä ja I dont halua odottaa puhelimessa arvioitu 35 min joten olin vain toivovat joku heidän voi olla aavistustakaan siitä, miten korjata tämä ongelma.
Todella kiitollisia kaikista ideoista.
Old 30 tammikuu 2008, 12:14
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by shig View Post
Olen Dell Inspiron 1520, viime yönä ilman mitään varoituksia minun näytön meni kaikki sininen kanssa writng täyttö näytön juuri onnistunut lukea sulkemisesta suojata sinua haittaa.
.
En voi tarjota teille paljon apua, mutta kun minulla oli minun 10 troijalaisia, että `s viesti i oli.
Old 30 tammikuu 2008, 12:18
Jäsen

Kiitos Carl,
kaikki tämä tapahtui sekunnin kuluttua McAfee varoitti minua I was'nt suojellaan ja could'nt korjaamaan.
Kiitos vastauksesta
Old 30 tammikuu 2008, 12:21
Rahoittajien ryhmän

It `s jäähtyä materiala vain iloinen auttaa.
Old 26 tammikuu 2009, 04:15
Jäsen

Hei,

Ensinnäkin mielestäni ei ole laitevika, on ohjelmisto vioittunut.
Toiseksi, voit korvata järjestelmän kanssa uuden version win XP: ssä.
Sitten, päivittää laitteisiin sisältyy WLAN-kortti.
Lisäksi kannettavan tietokoneen tulevat elämään uudelleen ja yhdistää maailman.

olla onnellinen, jos toivoa.

Terveisin
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Can't Get langaton verkkokortti Liian Work!? LegendaryFire Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 4 syyskuu 2009 15:10
Ubuntu Linux 7.10 WLAN ongelma oobrokensilence Linux & Alternative OS 3 4. toukokuuta 2009 08:23
Wireless Card Brennen89 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 28th Jan 2008 10:52
WLAN-ongelmia fireballs169 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 24th Jan 2008 11:43
Wireless-kortti antbann Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 1. marraskuu 2007 15:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.