![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen Dell Inspiron 1520, viime yönä ilman mitään varoituksia minun näytön meni kaikki sininen kanssa writng täyttö näytön juuri onnistunut lukea sulkemisesta suojata sinua haittaa. Kun uudelleen sain nämä kaksi virhettä mesages .. Dellin langaton WLAN-kortti langattoman verkon Lokero Applet on lopettanut toimintansa ja erillinen laatikko .. Sinun wifi sieppari bändin kokoonpano ei ole yhteensopiva sinun WLAN-kortin bändin kokoonpano. Olen nyt ei ole Internet-yhteyttä. Olen e lähetetään Dell mutta hänellä ei ollut vastausta vielä ja I dont halua odottaa puhelimessa arvioitu 35 min joten olin vain toivovat joku heidän voi olla aavistustakaan siitä, miten korjata tämä ongelma. Todella kiitollisia kaikista ideoista. |
|
| |||
| |||
| En voi tarjota teille paljon apua, mutta kun minulla oli minun 10 troijalaisia, että `s viesti i oli.
__________________ <Kaikki kuvat, ei saa olla suurempi kuin 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Kiitos Carl, kaikki tämä tapahtui sekunnin kuluttua McAfee varoitti minua I was'nt suojellaan ja could'nt korjaamaan. Kiitos vastauksesta |
|
| |||
| |||
| It `s jäähtyä materiala vain iloinen auttaa.
__________________ <Kaikki kuvat, ei saa olla suurempi kuin 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Hei, Ensinnäkin mielestäni ei ole laitevika, on ohjelmisto vioittunut. Toiseksi, voit korvata järjestelmän kanssa uuden version win XP: ssä. Sitten, päivittää laitteisiin sisältyy WLAN-kortti. Lisäksi kannettavan tietokoneen tulevat elämään uudelleen ja yhdistää maailman. olla onnellinen, jos toivoa. ![]() Terveisin |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Can't Get langaton verkkokortti Liian Work!? | LegendaryFire | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 4 syyskuu 2009 15:10 |
| Ubuntu Linux 7.10 WLAN ongelma | oobrokensilence | Linux & Alternative OS | 3 | 4. toukokuuta 2009 08:23 |
| Wireless Card | Brennen89 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 28th Jan 2008 10:52 |
| WLAN-ongelmia | fireballs169 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 24th Jan 2008 11:43 |
| Wireless-kortti | antbann | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 1. marraskuu 2007 15:31 |
| Thread Tools | |
| |