mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Netwerken, modems & VoIP

Register

Draadloze WLAN-kaart

Reply

Thread Tools
Old 30 januari 2008, 12:11
Lid Fractie

Default Draadloze WLAN-kaart

Ik heb een Dell Inspiron 1520, gisteravond zonder enige waarschuwing mijn scherm ging allemaal blauw met writng vullen het scherm ik gewoon te lezen sluiten om u te beschermen tegen eventuele schade.
Toen ik opnieuw Ik heb deze twee fout mesages ..
Dell draadloze WLAN-kaart draadloos netwerk lade Applet is gestopt met werken en in een apart vak ..
Uw wifi catcher band configuratie is niet compatibel met de WLAN-kaart band configuratie.
Ik heb nu geen verbinding met het internet. Ik heb e mail Dell maar had geen antwoord op en ik nog niet willen wachten op de telefoon voor de naar schatting 35 minuten, dus ik was gewoon hopen iemand hun misschien een idee hoe dit probleem op te lossen.
Echt dankbaar voor alle ideeën.
Old 30 januari 2008, 12:14
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shig View Post
Ik heb een Dell Inspiron 1520, gisteravond zonder enige waarschuwing mijn scherm ging allemaal blauw met writng vullen het scherm ik net gelezen sluiten om u te beschermen tegen eventuele schade.
.
Ik kan niet bieden u veel helpen, maar toen had ik mijn 10 trojans dat is de boodschap die ik had.
Old 30 januari 2008, 12:18
Lid Fractie

Dankzij Carl,
dit alles gebeurd seconden na de McAfee waarschuwde me dat ik was'nt beschermd en could'nt het probleem op te lossen.
Bedankt voor het antwoord
Old 30 januari 2008, 12:21
Donor Groep

Het is cool mate gewoon blij om te helpen.
Old 26 januari 2009, 04:15
Lid Fractie

Hoi,

Ten eerste denk ik niet een hardware probleem, het is de software beschadigd.
Ten tweede, je kan het vervangen van uw systeem met een nieuwe versie van Win XP.
Dan, update uw apparaten opgenomen WLAN kaart.
Tot slot, uw laptop wordt opnieuw tot leven komen en maak verbinding met de wereld.

gelukkig zijn als je hoop.

Groeten
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Can't Get draadloze kaart Too Work!? LegendaryFire Netwerken, modems & VoIP 3 4 september 2009 15:10
Ubuntu Linux 7.10 WLAN probleem oobrokensilence Linux & Alternative OS 3 4 mei 2009 08:23
Wireless Card Brennen89 Netwerken, modems & VoIP 2 28 Jan 2008 10:52
WLAN problemen fireballs169 Netwerken, modems & VoIP 1 24 Jan 2008 11:43
Wireless card antbann Netwerken, modems & VoIP 2 1 Nov 2007 15:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.