mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Nettverk, modem og VoIP

Register

Trådløst WLAN-kort

Reply

Thread Tools
Old 30nde 2008, 12:11
Medlem Group

Default Trådløst WLAN-kort

Jeg har en Dell Inspiron 1520, i går kveld uten noen som helst advarsel min skjerm gikk alle blå med writng fylle skjermen jeg bare klart å lese stenge ned for å beskytte deg mot noen skade.
Da jeg omarbeidet jeg fikk disse to feil mesages ..
Dell trådløse WLAN-kort for trådløst nettverk skuff Applet har sluttet å virke, og i en egen boks ..
Din WiFi Catcher bandet konfigurasjonen er ikke kompatibel med WLAN-kortet band konfigurasjon.
Jeg har nå ingen forbindelse til Internett. Jeg har sendt e Dell, men hadde ingen svar som er foreløpig, og jeg ikke ønsker å vente på telefonen for anslagsvis 35 min, så jeg var bare håper noen av deres kan ha en anelse om hvordan å løse dette problemet.
Veldig takknemlig for noen ideer.
Old 30nde 2008, 12:14
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by shig View Post
Jeg har en Dell Inspiron 1520, i går kveld uten noen som helst advarsel min skjerm gikk alle blå med writng fylle skjermen jeg bare klart å lese stenge ned for å beskytte deg mot noen skade.
.
Jeg kan `t tilby mye hjelp, men når jeg fikk mine 10 trojanere that` s meldingen jeg fikk.
Old 30nde 2008, 12:18
Medlem Group

Takk Carl,
Alt dette skjedde sekunder etter at McAfee advarte meg was'nt beskyttet og could'nt fikse problemet.
Takk for svar
Old 30nde 2008, 12:21
Donor Group

It `s cool mate bare glad for å hjelpe.
Old 26. Jan 2009, 04:15
Medlem Group

Hei,

Først tror jeg ikke er et hardware problem, det er programvare skadet.
Sekund, kan du erstatte systemet med en ny versjon av Win XP.
Deretter oppdatere enheter inkludert WLAN-kortet.
Til slutt skal den bærbare datamaskinen komme til liv igjen og få kontakt med verden.

være glade hvis du håper.

Hilsen
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Can't Get trådløst kort Too Work!? LegendaryFire Nettverk, modem og VoIP 3 4 september 2009 15:10
Ubuntu Linux 7.10 WLAN problem oobrokensilence Linux og alternative OS 3 4 mai 2009 08:23
Trådløst kort Brennen89 Nettverk, modem og VoIP 2 28 januar 2008 10:52
WLAN-problemer fireballs169 Nettverk, modem og VoIP 1 24 januar 2008 11:43
Trådløst kort antbann Nettverk, modem og VoIP 2 1 november 2007 15:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.