![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Dell Inspiron 1520, i går kveld uten noen som helst advarsel min skjerm gikk alle blå med writng fylle skjermen jeg bare klart å lese stenge ned for å beskytte deg mot noen skade. Da jeg omarbeidet jeg fikk disse to feil mesages .. Dell trådløse WLAN-kort for trådløst nettverk skuff Applet har sluttet å virke, og i en egen boks .. Din WiFi Catcher bandet konfigurasjonen er ikke kompatibel med WLAN-kortet band konfigurasjon. Jeg har nå ingen forbindelse til Internett. Jeg har sendt e Dell, men hadde ingen svar som er foreløpig, og jeg ikke ønsker å vente på telefonen for anslagsvis 35 min, så jeg var bare håper noen av deres kan ha en anelse om hvordan å løse dette problemet. Veldig takknemlig for noen ideer. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan `t tilby mye hjelp, men når jeg fikk mine 10 trojanere that` s meldingen jeg fikk.
__________________ <Alle bilder må ikke være større enn 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Takk Carl, Alt dette skjedde sekunder etter at McAfee advarte meg was'nt beskyttet og could'nt fikse problemet. Takk for svar |
|
| |||
| |||
| It `s cool mate bare glad for å hjelpe.
__________________ <Alle bilder må ikke være større enn 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Hei, Først tror jeg ikke er et hardware problem, det er programvare skadet. Sekund, kan du erstatte systemet med en ny versjon av Win XP. Deretter oppdatere enheter inkludert WLAN-kortet. Til slutt skal den bærbare datamaskinen komme til liv igjen og få kontakt med verden. være glade hvis du håper. ![]() Hilsen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Can't Get trådløst kort Too Work!? | LegendaryFire | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 4 september 2009 15:10 |
| Ubuntu Linux 7.10 WLAN problem | oobrokensilence | Linux og alternative OS | 3 | 4 mai 2009 08:23 |
| Trådløst kort | Brennen89 | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 28 januar 2008 10:52 |
| WLAN-problemer | fireballs169 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 24 januar 2008 11:43 |
| Trådløst kort | antbann | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 1 november 2007 15:31 |
| Thread Tools | |
| |