![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan får jeg forstår, hvorledes en computer ex: vinduer regersry osv. og min mothering lov har en computer og det langsomme, når jeg mener langsom, det tager omkring 5-8mins bare at indlæse fra boot oppe nogen ideer |
|
| |||
| |||
| Windows-registreringsdatabasen er IKKE et sted for selv erfarne brugere at være manipulation med. Et enkelt klik, og der går dit system! Der er mange mange gratis værktøjer og metoder til at arbejde på en langsom computer, som ikke indebærer åbning af registreringsdatabasen. Se dette indlæg Langsom computer? Den må ikke være Malware |
|
| |||
| |||
| De indre funktioner vil kun blive synlige med erfaring og læse om CPU'er, motherboards, harddiske, Connections osv. Ingen hurtig og nem løsning. En meget langsom computer: 1. Prøv at defragmentere 2. Sørg for, at du har en anti-virus program installeret. 3. Installer et spywareprogram 4. Installer en Registry Mechanic program Kør alle disse, og der bør være en forbedring. Hvis ikke kan lytte til opgradering af CPU og Hukommelse. |
|
| |||
| |||
| hvilke programmer freeware ville du sugest? |
|
| |||
| |||
| Spyware Doctor, PC Registry Mechanic, AVG Free anti-virus. |
|
| |||
| |||
| Spyware Doctor er god, men den gratis version kan være svære at finde, og den ekstra bagage kommer med ...... Registry Mechanic kan være lidt avanceret for den uerfarne bruger og er ikke gratis. Lader ikke anbefale noget, der er let at ødelægge noget på læserens computer. CCleaner Spybot S & D SuperAntiSpyware Avast! SpywareBlaster Alle gratis, alle sikkert. Disse to tråde er alle gratis pålidelige programmer til at holde dig sikker og kører hurtigt. Holde Yourself sikkert på internettet Langsom computer? Den må ikke være Malware |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Langsom ny computer .. Sluppet af Windows System Suite en uge siden og stadig langsomt. | bryan123 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| Nr. Virus, Slow røv comp? | ruffryder2k7 | General Software Chat | 4 | 1 juli 2008 10:13 |
| Værste ting at bremse dit system efter Deres mening? | SophieCella | General Software Chat | 18 | 15 juni 2008 04:59 |
| Ny Comp går langsomt | Pitbull69 | CPU, bundkort og RAM | 10 | 9 februar 2008 20:17 |
| Min nye comp kører langsomt | spade | Windows-operativsystemer | 2 | 3 februar 2008 21:43 |
| Thread Tools | |
| |