mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

2 Ting Hvordan kan jeg forstå funktionen af min computer. Jeg har en anden comp v langsom

Reply

Thread Tools
Old 31 oktober 2007, 10:12
Medlem Gruppen

Default 2 Ting Hvordan kan jeg forstå funktionen af min computer. Jeg har en anden comp v langsom

Hvordan får jeg forstår, hvorledes en computer ex: vinduer regersry osv. og min mothering lov har en computer og det langsomme, når jeg mener langsom, det tager omkring 5-8mins bare at indlæse fra boot oppe nogen ideer
Old 31. oktober 2007, 10:24
Redaktør Gruppen

Default 2 Ting Hvordan kan jeg forstå funktionen af min computer. Jeg har en anden comp v langsom

Windows-registreringsdatabasen er IKKE et sted for selv erfarne brugere at være manipulation med. Et enkelt klik, og der går dit system!

Der er mange mange gratis værktøjer og metoder til at arbejde på en langsom computer, som ikke indebærer åbning af registreringsdatabasen.

Se dette indlæg Langsom computer? Den må ikke være Malware

Old 31 oktober 2007, 14:48
Medlem Gruppen

De indre funktioner vil kun blive synlige med erfaring og læse om CPU'er, motherboards, harddiske, Connections osv. Ingen hurtig og nem løsning.

En meget langsom computer:

1. Prøv at defragmentere
2. Sørg for, at du har en anti-virus program installeret.
3. Installer et spywareprogram
4. Installer en Registry Mechanic program

Kør alle disse, og der bør være en forbedring. Hvis ikke kan lytte til opgradering af CPU og Hukommelse.
Old 1 november 2007, 03:22
Medlem Gruppen

hvilke programmer freeware ville du sugest?
Old 1 november 2007, 03:48
Medlem Gruppen

Spyware Doctor, PC Registry Mechanic, AVG Free anti-virus.
Old 1 november 2007, 08:32
Redaktør Gruppen

Spyware Doctor er god, men den gratis version kan være svære at finde, og den ekstra bagage kommer med ......

Registry Mechanic kan være lidt avanceret for den uerfarne bruger og er ikke gratis.
Lader ikke anbefale noget, der er let at ødelægge noget på læserens computer.

CCleaner
Spybot S & D
SuperAntiSpyware
Avast!
SpywareBlaster

Alle gratis, alle sikkert.

Disse to tråde er alle gratis pålidelige programmer til at holde dig sikker og kører hurtigt.

Holde Yourself sikkert på internettet

Langsom computer? Den må ikke være Malware

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Langsom ny computer .. Sluppet af Windows System Suite en uge siden og stadig langsomt. bryan123 Virus, Spyware & Sikkerhed 1 25 august 2009 10:40
Nr. Virus, Slow røv comp? ruffryder2k7 General Software Chat 4 1 juli 2008 10:13
Værste ting at bremse dit system efter Deres mening? SophieCella General Software Chat 18 15 juni 2008 04:59
Ny Comp går langsomt Pitbull69 CPU, bundkort og RAM 10 9 februar 2008 20:17
Min nye comp kører langsomt spade Windows-operativsystemer 2 3 februar 2008 21:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.