mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

2 dingen Hoe kan ik begrip voor de werking van mijn computer. Ik heb nog een comp traag v

Reply

Thread Tools
Old 31 oktober 2007, 10:12
Lid Fractie

Default 2 dingen Hoe kan ik begrip voor de werking van mijn computer. Ik heb nog een comp traag v

Hoe begrijp ik de werking van een computer af: ramen regersry etc en mijn moederlijk recht heeft een computer en zijn traag wanneer ik bedoel traag het duurt ongeveer 5-8mins gewoon te laden vanaf opstarten ideeën
Old 31 okt 2007, 10:24
Moderator Groep

Default 2 dingen Hoe kan ik begrip voor de werking van mijn computer. Ik heb nog een comp traag v

Het Windows-register is NIET een plaats voor zelfs ervaren gebruikers te knoeien met. Een simpele klik en daar gaat je systeem!

Er zijn vele gratis tools en methoden om te werken aan een langzame computer waarbij geen opening van het register.

Zie dit bericht Trage computer? Zij mogen niet worden Malware

Old 31 oktober 2007, 14:48
Lid Fractie

De innerlijke werking zal pas zichtbaar worden met ervaring en het lezen van de CPU's, moederborden, harde schijven, verbindingen enz. Geen snelle en gemakkelijke oplossing.

Een zeer trage computer:

1. Probeer defragmenteren
2. Zorg ervoor dat u een anti-virus programma geïnstalleerd.
3. Installeer een spyware programma
4. Installeer een programma Registry Mechanic

Run al deze en er moet een verbetering. Als dat niet kan aandacht aan verbetering van de CPU en geheugen.
Old 1 november 2007, 03:22
Lid Fractie

welke programma's freeware zou u sugest?
Old 1 november 2007, 03:48
Lid Fractie

Spyware Doctor, Registry Mechanic PC, AVG Gratis anti-virus.
Old 1 november 2007, 08:32
Moderator Groep

Spyware Doctor is goed, maar de gratis versie kan moeilijk te vinden en de extra bagage het gaat met ......

Registry Mechanic kan een beetje gevorderd voor de beginnende gebruiker en is niet gratis.
Laten we niet aanbevelen iets dat gemakkelijk is te verknoeien iets op iemands computer.

CCleaner
Spybot S & D
SuperAntiSpyware
Avast!
SpywareBlaster

Al vrij, allemaal veilig.

Deze twee onderwerpen hebben alle vrije betrouwbare programma's om je veilig en snel uitgevoerd te houden.

Voor je eigen veiligheid Op het web

Trage computer? Zij mogen niet worden Malware

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.