![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan forstår jeg at arbeid av en datamaskin ex: vinduer regersry etc og min Mothering loven har en datamaskin og treg når jeg mener tregt det tar ca 5-8mins bare å laste fra støvel opp noen ideer |
|
| |||
| |||
| Windows-registeret er IKKE et sted for selv erfarne brukere skal manipulere. Ett enkelt klikk, og det går systemet ditt! Det finnes mange mange gratis verktøy og metoder for å arbeide på en treg datamaskin som ikke involverer åpning registret. Se dette innlegget Treg maskin? Det er kanskje ikke Malware |
|
| |||
| |||
| Den indre arbeid vil bare bli tydelig med erfaring og lese om CPUer, hovedkort, harddisker, Tilkoblinger osv. Ingen rask og enkel løsning. En veldig treg datamaskin: 1. Prøv defragmentering 2. Kontroller at du har et anti-virus program installert. 3. Installer en spyware program 4. Installer en Registry Mechanic program Kjør alle disse og det bør være en forbedring. Hvis ikke kan akt å oppgradere CPU og Minne. |
|
| |||
| |||
| hvilke programmer freeware ville du sugest? |
|
| |||
| |||
| Spyware Doctor, PC Registry Mechanic, AVG Free anti-virus. |
|
| |||
| |||
| Spyware Doctor er god, men den gratis versjonen kan være vanskelig å finne, og den ekstra bagasjen kommer med mer ...... Registry Mechanic kan være litt avansert for nybegynneren og er ikke gratis. Lar anbefaler ikke noe som er lett å rote opp noe på vekke datamaskinen. CCleaner Spybot S & D SuperAntiSpyware Avast! SpywareBlaster Alt gratis, alle trygge. Disse to tråder har alle fri pålitelige programmer for å holde deg trygg og kjører fort. Keeping Yourself Sikkermodus På Internett Treg maskin? Det er kanskje ikke Malware |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slow ny datamaskin .. Got Rid of Windows System Suite for en uke siden og fremdeles langsom. | bryan123 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| Ingen virus, Slow ræva komp? | ruffryder2k7 | General Software Chat | 4 | 1 juli 2008 10:13 |
| Verste ting å tregere systemet i din mening? | SophieCella | General Software Chat | 18 | 15 juni 2008 04:59 |
| Ny Comp går tregt | Pitbull69 | CPUer, Hovedkort & RAM | 10 | 9 februar 2008 20:17 |
| Min nye komp kjører sakte | spade | Windows-operativsystemer | 2 | 3 februar 2008 21:43 |
| Thread Tools | |
| |